    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Obiecałem sobie...
    Date: Tue, 22 Jan 2013 11:02:56 +0100

    Hello J.F,

    Tuesday, January 22, 2013, 9:53:54 AM, you wrote:

    > No, tak tam napisali. odpowiedz na Siri, o podobnej funkcjonalnosci.

    Z Siri rozmawiasz językiem naturalnym...

    [...]

    > Jak widac ma juz 4 wersje, podwersji nie liczac :-)

    FF - niedawno byla wersja 4 a już jest 18. Podwersji nie licząc...

    > Ja jestem bardzo ciekaw jakie amerykanskie sluzby za tym stoja.
    > Przeciez te telefony i komputery to jest dla nich kopalnia wiadomosci
    > i nieomal nieograniczone mozliwosci - niemozliwe aby z tego nie
    > korzystali :-)

    Próbowali ale ich za ręke złapano. Android to otwarty system i nerdy
    znajdą ostrygi.

    [...]

    > Dla mnie naturalne ze historie korespondecji szukam w poczcie, a nie w
    > googlu :-)

    Ale ja niekoniecznie pamiętam, czy dany plik przyszedł do mnie jako
    załacznik, mam go na swoim dysku czy też nalazłem w sieci i nie
    ściagałem - Google Desktop załatwia mi to jednym zapytaniem, w jednym
    miejscu.

    > nie tylko, kasowanie starych jest upierdliwe.

    Zaznaczasz wszystko, odznaczasz to, co chcesz zostawić i kasujesz...

    > A wylaczyc sie nie da ...

    Jak chcesz wszystko wyłączać, to wyłącz telefon ;P

    > Wszystko wysylaly. Jakie klawisze wciskales wpisujac haslo do banku
    > tez.

    Ale nie było to działanie legalne i robione przez Google. Na dokładkę
    zasięg lokalny. Równie dobrze możesz na stacjonarnym PeCecie złapac
    trojana czy wirusa.

    > Comma Separated Value ... tabelka excela tekstem.
    > To w drugim kroku, w pierwszym musze usunac nowe linie z tekstu, bo w
    > kontakcie sa.
    > W trzecim zalozyc konto google,

    E, chyba niekoniecznie. Importować możesz bezposrednio w telefonie, z
    karty SD.

    [...]

    > Ale przeciez starsze dane odgrzebie.

    Sprzed 23 lat? Skąd? W archiwach soc.culture.polish został jeden mój
    post sprzed 22 lat.

    > A potem sprawdzi wszystkich znajomych :-)

    Niech sprawdza - nie ma tam polityków.

    > Ty sie zajac smiej, ale przyjda kiedys noca, serwerowi w drzwi
    > zalomoca, zabiora baze danych ... i co za problem sprawdzic kiedy
    > byles na wezle Kostomloty a kiedy w Bolkowie ? :-)

    To się już dawno przedawniło - ja już 7 rok jestem niedzielnym
    kierowcą :P
    Poza tym - ciekawszy zawsze był czas Bolków - Jelenia Góra ;)
    Kostomłoty - Bolków miał za duzy błąd pomiaru ;P

    --
    Best regards,
    RoMan