  • Data: 2010-03-29 08:17:16
    Temat: Re: [OT] wspominki...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Mar 2010 09:58:51 +0200, Pawel "O'Pajak" wrote:
    >A co sie zmienilo w Strukturze krysztalu, w rolnictwie, w badaniach
    >kosmosu, w badaniach bezpieczenstwa samochodow (jak na ironie jeden z
    >ostatnich Ich programow). Tak, zmienila sie nieco technologia, ale sama
    >idea nic. To, ze teraz sie robi w 22 nanometrach wcale nie znaczy, ze
    >program o powstawaniu polprzewodnikow stracil na aktualnosci,

    Stracil wszystko. Nie wiem jak wyglada wspolczesna fabryka
    polprzewodnikow, ale wiem ze nie moze wygladac tak jak CEMI AD1985.

    Jak oni naswietlaja ? UV pod woda ? Jak pozycjonuja maski, jak robia
    te maski ..

    >to, ze
    >teraz USG z kolorowym wyswietlaczem z dopplerem to standard, nie znaczy,
    >ze sama idea wykorzystania ultradzwiekow sie zdezaktualizowala, wtedy
    >poduszki powietrzne, czy swietlowki kompaktowe byly nowoscia, ale czyz
    >dzisiaj sie ich nie uzywa?

    No ale co - chcesz uswiadamiac ludzi informacja jakie to wielkie
    mozliwosci daje poduszka powietrzna, czy ze ultradzwieki dadza w
    niedalekiej przyszlosci niesamowity postep w medycynie ?

    >Ogladajac ocalale odcinki Sondy prawie zawsze przychodzila mi do glowy
    >mysl: "Cholera, to jest wciaz aktualne".

    Ja tam niedawno ogladalem odcinek o olejach silnikowych.
    "Same ogolniki" pomyslalem :-)

    Owszem, dzieki tej ogolnikowosci nadawalby sie i dzisiaj.

    J.