  • Data: 2016-08-04 19:13:07
    Temat: Re: [OT] szukam pracy
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/08/2016 17:15, Sebastian Biały wrote:

> [...]
    > technologiach i nie masz porównania. Po prostu PHP jest na tyle
    > dziadowski i bylejaki że próg wejścia dla "programatorów" jest niski i
    > stad popularność a Zuckenber podobie jak Gates byli i są *kiepskimi*
    > programistami co nie przeszkodziło im przypadkowo osiągnąć sukces. Z
    > resztą z popularnością PHP jest jak z popularnością w latach 80-tych
    > BASICa. Nijak z tego nie wynika że polecałbym BASICa do *czegokolwiek*
    > ani nie twierdził że Microsoft jest innowacyjny bo klepali gówniane
    > BASICe na 8-bit i nagle kupili za bezcen OSa i ma z tego coś wynikać o

    A widzisz. W tych czasach liczyc się jak szybko możesz coś dostarczyć,
    sprzedać i jaki masz dostęp do programistów.

    > Ty znowuy o serwisach a my tutaj dajemy rady elektronikowi co ma zrobić
    > ze swoim zyciem. Watpie aby sie odnalazł w hałasliej korporacji
    > 18-latków zajmujących się tygodniami zagadninieniami przesuniętej ikonki
    > o jeden pixel w FF i rozwiązując to nastepnym megabajtem JS.

    Ta dyskusja już dawno zeszła z elektroniki. Nie życze nikomu
    przebranżawiania się.

    > Świetnie. Tak trzymaj i tyle.

    Tak jak pisałem - nie mam nic wspólnego z PHP ale nie dyskredytuje. PHP
    ma znaczący (jeśli nie przeważający) udział w rynku aplikacji Web.
    Prosze - nawet znalazłem to:
    http://trends.builtwith.com/framework

    > Myślę że dalej nie rozumiesz: PHP nawet w celu do którego został
    > stworzony jest gówniany i nawet autor tego nie ukrywa. Z powodow tak
    > wielu że aż ciężko znaleźć dominujący. Jesli się w nim odnajdujesz to
    > super. Prosze jednak, swiat jest nasycony programistami PHP, nie
    > potrzebujemy więcej. Potrzebujemy Colojure(Lisp), Prolog, Ada ale
    > dziadowskiego PHP ani troche więcej.

    Wcale nie twierdze że PHP jest ideanly - żaden język nie jest.
    Jeżeli firmy płacą sporo developerom PHP to znaczy że jest popyt.
    Możesz mieć jak najlepze intencję i ideologię ale to rynek kreuje
    zapotrzebowanie na programistów.
    Swego czasu Microsoft dopłacał do kształcenia *inzynierów* od ich
    technologii. Mozna było skończyc roczne kursy prawie za darmo - z
    gwarancją zatrudnienia. Co z tego jak takim specom teraz płacą ~20k

    c.