  • Data: 2016-08-04 23:26:15
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AlexY pisze tak:

    > Na rozmowie temat kwalifikacji był poruszany i zdawało się, że
    > moje argumenty były przekonujące. A czy 19000 na rok to mało...
    > cóż, kasy nigdy za wiele, dla mnie mało to 15000 na rok.

    Mnie proponowali 19 tys ale stanowczo nie za zarabianie kabelków.
    Oczekiwali naprawy 100 pcb dziennie od 7oo do 15:20. elementy smd.
    Ciemno, duszno, za plecami fala. Wolałbym za mniej karmić tę falę.
    Facet który to robił obok co miałbym i ja wyjazywał ruchy.
    Dałem na luz.

    Znowu jak polazłem na typowe zarabianie kabelków to cmokali że
    overqualified i że dojazd i brak samochodu i to sramto i w końcu
    sie wk i wyszedłem. Szkoda bo piękna pani mnie testowała ;)

    Why Employers Don't Want to Hire Overqualified Candidates

    http://tinyurl.com/p8bdd4v

    --
    Piter

    Let me see your war face.