  • Data: 2011-11-13 08:15:00
    Temat: Re: [OT] szkło
    Od: grg12 <g...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-12 14:13, Mirek pisze:
    > No właśnie - stal to nie wiem, ale znów w szkole mnie uczyli, że np
    > aluminium "płynie" i trzeba zaciski dokręcać.
    Ja z kolei słyszałem że chodzi po prostu o to że aluminium ma duży
    współczynnik rozszerzalności cieplnej i jest miękkie - w stanie gorącym
    aluminiowy element jest zgniatany, w zimnym przestaje poprawnie
    kontaktować - więc po włączeniu prądu robi się jeszcze gorętszy itd.
    Krótko mówiąc - tyle teorii ilu nauczycieli :)