    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: OT serial dla mlodziezy z lat 90-tych (Alfa Centauri)
    Date: Sun, 17 Feb 2013 23:05:01 +0100
    <kfitaa$co9$1@node1.news.atman.pl> <kfitko$ioh$1@node2.news.atman.pl>
    <kfj65n$maj$1@node1.news.atman.pl> <kfni93$n5l$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <kfnn0h$478$1@node2.news.atman.pl> <kfo24o$p42$1@mx1.internetia.pl>
    <kfo81o$kik$1@node2.news.atman.pl> <kfofnn$6cj$1@mx1.internetia.pl>
    <kfousa$brs$1@node2.news.atman.pl> <kfq5on$nco$1@mx1.internetia.pl>
    <kfqfc9$oek$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Poradnia mu nie zabiera. Teraz to nawet wyniki badań lekarz
    > ogląda (najpierw trafiają do niego), zapisuje u siebie w kompie
    > i oddaje pacjentowi.

    Zbiera a nie zabiera.

    > Wszystko, na każdej wizycie pokazuje wyniki za ostatnie kilka
    > miesięcy, to jest kilka kartek papieru. Wygodnej jest drukować
    > i pokazywać papier niż dźwigać laptop czy tablet.

    To Ty prawie nic nie monitorowałeś. A po co chcesz dźwigać laptop czy tablet
    jak masz sieć ?

    > Mój komp to coś co stoi u mnie w domu.

    Walnie piorun i go wyrzucisz bo do niczego będzie

    > Nie widzę potrzeby trzymać swoich danych na czyimś kompie
    > stojącym diabli wiedzą gdzie do którego dostęp mam ograniczony.
    > no chyba że ktoś się podnieca nową i atrakcyjną nazwą "chmura".

    To Ci właśnie mówię, że "chmura" to nic innego jak jakiś komp także ten
    twój.

    > Bo go mam i ma do niego szybki dostęp.

    W pracy masz szybko dostęp do domowego kompa ? Teraz inne czasy, nie
    przetwarza się tylko w domu

    > Zaproponuj mu aby nie przejmował się wykresikami tylko dbał o zdrowie.

    On dba o zdrowie, ale nie przeszkadza mu smartfon tak, jak Tobie

    > I jeszcze ci się nie znudziło ?

    Nie, zużycie wzrosło o 2l/100 i nadal nie wiem czemu

    > Bawiłem się w coś takiego jeszcze na Palmie.
    > Teraz uważam to za zawracanie głowy.
    > Każdy samochód ma z innymi jedną wspólną przypadłość niezależnie
    > od średniego zużycia, spali tylko tyle ile mu wlejesz i ani
    > litra więcej. :-)

    Tak, w innym samochodzie też tak do tego podchodziłem, ale nie miałem
    bladego pojęcia ile pali a w tym jakieś mam. Np wiem, że nie ma większego
    znaczenia ile depnę.

    > Fajny argument. Kopie ważnych danych trzymam w garażu, garaż nie spali
    > się z domem bo jest kilkaset metrów dalej. Ale jest to mój garaż
    > i ważnych dla siebie danych nie muszę trzymać u kogoś.

    Ale opowiadasz. Już widzę jak zapieprzasz do tego garażu przechowywać dane.

    > A co ilość mężczyzn i kobiet w sklepie ma do chęci noszenia piwa ?

    Po co żonaty facet wysługujący się normalnie żoną miałby odwiedzać sklep :-)