-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
r02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
rada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostr
ada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: [OT[ pociąg bez popychu
References: <o6b3u8$cba$1@node2.news.atman.pl> <o6c8t6$eq0$1@node2.news.atman.pl>
<5889c386$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<o6cgj3$mbo$1@node2.news.atman.pl>
Organization: : : :
Date: Thu, 26 Jan 2017 12:13:52 +0100
User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
Lines: 28
NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
X-Trace: 1485429236 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15191 77.253.217.116:37206
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2022
X-Received-Body-CRC: 1230197293
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:711895
[ ukryj nagłówki ]HF5BS pisze:
>>> GE AC6000CW - 6250 KM x4
>>> Ta lokomotywa dysponuje na haku mocą rzędu 890 kN przy ruszaniu
>>> oraz 740 kN mocy ciągłej.
>>> http://tech.wp.pl/5-najmocniejszych-lokomotyw-spalin
owych-na-swiecie-6035078405104769g/3
>>
>> Ale to nie tylko moc/sila lokomotywy, ale tez:
>> -nachylenia toru,
>> -wspolczynnika tarcia ... ale zakladam, ze ten na calym swiecie jednakowy,
>> ale nie w zimie.
>> -stosunku masy lokomotyw do masy wagonow,
>> -wytrzymalosci wagonow i sprzegow - pierwszy musi te 890kN wytrzymac ...
>
> A czwarty, jakby nie patrzeć, 890x4=3560...
Jakby patrzeć wnikliwie i analitycznie, to wyjdzie 890x(3+epsilon).
Jeśli dali cztery lokomotywy, to znaczy tyle, że trzech było mało.
Ale może aż 3560 nie potrzeba.
Jarek
--
-- Widziałem wczoraj, moi panowie, pług parowy pędzony przez lokomotywę.
Przedstawcie sobie, panowie, przez lokomotywę, ale nie przez jedną, lecz
przez dwie lokomotywy. Patrzę: dym, podchodzę bliżej, a to lokomotywa,
a z drugiej strony druga. Powiedzcie, panowie, czy to nie śmieszne?
Dwie lokomotywy, jakby nie dość było jednej.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.01.17 13:35 J.F.
- 26.01.17 19:46 Mirek
- 26.01.17 19:55 Sebastian Biały
- 26.01.17 20:27 Zenek Kapelinder
- 27.01.17 01:32 HF5BS
- 27.01.17 02:13 s...@g...com
- 27.01.17 08:43 Marek
- 27.01.17 19:22 Mirek
- 27.01.17 19:46 niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
- 28.01.17 11:05 Ghost
- 28.01.17 11:56 yabba
- 28.01.17 13:07 Zenek Kapelinder
- 28.01.17 21:37 Adam
- 28.01.17 21:51 Ghost
- 26.01.17 23:25 badworm
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rapsberry Pi i synchronizacja plików
- RCD 300 mA
- rpi i moduł przekaźników
- Falownik do pompy CO
- Lampa ogrodowa rozłączała różnicówkę
- Inteligentne oświetlenie schodów
- Pytanie do Użytkownika
- Emanuel kiedyś szukał gotowca do chłodzenia leków
- Sprzęty z Lidl-a
- idzie nowe
- Wybuchające pagery
- Jak shakować windę
- Sterowanie bezprzewodowe do wbudowania
- NC vs NO
- Jak dzięki mojemu pomysłowi amerykańce z Google przyspieszyli TV
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO