  • 61. Data: 2013-03-02 10:21:53
    Temat: Re: OT - ostatni gasi światło
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl>

    > ale on ma racje... nie możesz cytować jak wszyscy? nie idzie czytać
    > Twoich postów.
    >
    > nawiasy są zbyt mainstreamowe dla Ciebie czy co?

    To wina poprzedzającego artykułu, który nie cytuje się. Głupek używa quoted
    czy base64 dobrze wiedząc, że będą sprawiały te problemy przy cytowaniu.

    Jak widzisz, twój zacytował się

  • 62. Data: 2013-03-02 10:23:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "engry berd" <b...@a...org>

    > To było z przekąsem. Mi bynajmniej tego nie brakuje.

    No ale może komuś brakuje. Czegoś na pewno brakuje skoro woli korzystać z
    innych.

  • 63. Data: 2013-03-02 12:28:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    John Kołalsky napisał:

    > Delimiter to myślnik+myślnik+spacja

    Nieprawda. http://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter i dokładnie pod czymś
    takim znalazło się to co naskrobałeś. Ale ja i tak uważam że
    to dywiz dywiz spacja. Mniejsza o nazewnictwo, bo tak czy owak, nie
    zmienia to nic, że czytnik słusznie wyciął to co pod nim (delimiterem)
    się znalazło traktując to jako sygnaturkę, a nie treść, w związku z tym
    cytowany post okazał się być pustym. Dosłownie i w przenośni.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 64. Data: 2013-03-02 12:53:43
    Od: "engry berd" <b...@a...org>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "engry berd" <b...@a...org>

    > No ale może komuś brakuje. Czegoś na pewno brakuje skoro woli korzystać
    > z innych.

    Rozumu, bo to takie trudne, trzeba mieć specjalny program, skonfigurować
    czytnik, ustawić serwer... no i nie ma kolorowych pierdikonek.

  • 65. Data: 2013-03-02 14:16:08
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał:

    > Mimo tych przymiotów nie jest on dla wszystkich

    Po news.tpi.pl korzystam z news.atman.pl. Powinien być dla wszystkich.

  • 66. Data: 2013-03-02 14:21:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz>

> [...]
    > się znalazło traktując to jako sygnaturkę, a nie treść, w związku z tym
    > cytowany post okazał się być pustym. Dosłownie i w przenośni.

    Gdzie niby tak było ?

    Tak czy siak, problem stanowi złośliwe użycie qp uniemożliwiające cytowanie
    a nie separator. Choćbyś nie wiem jak fikał program nie zacznie inaczej
    cytować. Tracisz czas.

  • 67. Data: 2013-03-02 14:30:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "engry berd" <b...@a...org>

    > Rozumu, bo to takie trudne, trzeba mieć specjalny program, skonfigurować
    > czytnik, ustawić serwer... no i nie ma kolorowych pierdikonek.

    Dobrze, że umiem bo byś mnie do plebsu zaliczył

  • 68. Data: 2013-03-02 15:05:43
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    John Kołalsky napisał:

    > Choćbyś nie wiem jak fikał program nie
    > zacznie inaczej cytować. Tracisz czas.

    Zmień program na inny lub własne poglądy. Mój (powszechnie krytykowany
    OE) i nie tylko mój, nie ma z tym problemów.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 69. Data: 2013-03-02 15:21:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz>

    > Zmień program na inny lub własne poglądy. Mój (powszechnie krytykowany OE)
    > i nie tylko mój, nie ma z tym problemów.

    Nieprawda.

  • 70. Data: 2013-03-02 16:10:02
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Big Jack" napisał:

    > Zmień program na inny lub własne poglądy. Mój (powszechnie
    > krytykowany OE) i nie tylko mój, nie ma z tym problemów.

    Chyba po dołożeniu protezy Grzegorza (OE PowerTools).
    "Goły" OE miał i nadal ma z tym problem, ale główny problem zazwyczaj tkwi
    między klawiaturą a oparciem fotela. Dbającym o jasność przekazu, tnącym
    cytaty, nie sprawia większego kłopotu ręczne dostawienie tu i ówdzie
    "ptaszka". A flejtuchom i tak jest wszystko jedno.

    JoteR