  • 31. Data: 2013-02-28 07:39:00
    Temat: Re: OT - ostatni gasi światło
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 27 Feb 2013 19:52:27 -0500, rs wrote:
    > ja wlasnie wcale o tym nie pisze, ze to problem. wlasnie wrecz
    > przeciwnie. wiec przywolujac twoj inny post. jakis wedlug ciebie jest
    > koszt takiej uslugi?

    Pewnie glownym kosztem jest zawracanie d* adminom, czyli tzw koszty osobowe.
    Ja tez naciskam na wylaczenie czegos, z czego wg logow korzystają
    pojedyncze osoby, a jest zrodlem problemow bo od okazji ktos po linii
    tej uslugi dobija maszyne.

    PS. Wiem, że zaraz zażądasz wyliczenia tego z zlotowkach, na to nie
    licz, sorry. Mozesz dla odmiany policzyc ile postow (przeciętnie 2kB)
    zmieści ,,kilka mega'' :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 32. Data: 2013-02-28 08:42:52
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 27.02.2013 17:36, RadoslawF wrote:
> [...]
    h3/538309_611083285585325_712217859_n.jpg

    > Naiwni.
    > W dupie mają czy ktoś się wkurzy czy nie.
    > Ważne jest aby użytkownicy porejestrowali się na różnych
    > forumach gdzie nie będzie problemu z waleniem im reklamą
    > po oczach, raz przy przeglądaniu strony i drugi raz wysyłając
    > na podane w czasie rejestracji adresy.
    zainstaluj Tapatalk
    Marx

  • 33. Data: 2013-02-28 12:03:23
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Wed, 27 Feb 2013 17:01:40 -0500, rs napisał(a):

    > moze przyszedl czas na platny service? <rs>

    wiem ze swego czasu były takowe nawet w naszym kraju. Choć grupy tam będące
    nie były w hierarchii pl a służyły danej grupie ludzi po prostu do
    "lokalnej" komunikacji tak jak dzisiaj do tego służą wąskie fora
    tematyczne.

    ZTCP czytać mogli wszyscy ale pisać tylko ci płacący.

  • 34. Data: 2013-02-28 15:31:32
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Wed, 27 Feb 2013 15:43:05 +0000, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > teraz będzie kolejny pogrom. A z tego niewielkiego kawałeczka co zostanie,
    > to i tak połowa to trolle do odfiltrowania, różne azbestowe Pszemole,

    A gdzie będziesz się produkował jak usenet padnie?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 35. Data: 2013-02-28 16:26:08
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "Ghost" napisał:

    > no jak przejmowac to po calosci

    Przejmij wpierw zwyczaje Usenetu. Na początek naucz się cytowania. Tacy
    lamerzy jak Ty są gorsi od trolli i spamerów. Przez Ciecie i Tobie podobnych
    zamykane są serwery przeładowane mnóstwem śmiecia.

    Bzpzdr

  • 36. Data: 2013-02-28 16:27:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 28 Feb 2013 15:31:32 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > A gdzie będziesz się produkował jak usenet padnie?

    Uwierz, mam gdzie.
    Tu jestem w zasadzie z sentymentu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 37. Data: 2013-02-28 17:07:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Kamil" <n...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > podobnych
    > zamykane są serwery przeładowane mnóstwem śmiecia.

    Ojej, widze, ze moj stary wielbiciel ciagle mnie kocha.

  • 38. Data: 2013-02-28 18:47:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl>

> [...]
    >koszt takiej uslugi?
    >--
    >Nie przywołujesz mojego postu tylko swoje wyobrażenie o nim. Nigdzie nie

    szkoda mi czasu na rozmowe, skoro sam nie rozumiesz co piszesz.
    zacytuje cie tylko, zebys mial material do przemyslen:
    "Od dawna jest płatny ... dla właścicieli usługi "
    ja pytalem ile kosztuje.

    >btw. nie uzywaj separatora sygnatury piszac odpowiedz. <rs>
    --
    >Doucz się jak wygląda separator a dopiero potem dawaj dobre rady

    dokladnie tak wyglada jak go widac linijke wyzej i wlasnie tak
    interpretuja go readery usenetu. tylko dzieki mojej dobrej woli
    wklejam to, co reader (i slusznie zreszta wycina) traktujac jako
    sygnature.
    i nie wypadaj do mnie takim tonem, tylko sam postaraj sie czegos
    nauczyc. <rs>

    --
    Separatorem podpisu jest myślnik+myślnik+spacja a nie myślinik+myślnik. Z
    faktu, że podałem kto ponosi koszty funkcjonowania niusów nijak nie wynika

  • 39. Data: 2013-02-28 20:25:24
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-27 16:43, Waldek Godel pisze:

    > home.pl właśnie rozsyła userom info, że 4 marca wyłączają serwer news.

    Proponuję serwer:

    news.task.gda.pl

    Działa dobrze, nie jest tak szybki jak stary serwer onetu, ale nie robi
    problemów. Darmowy, nie wymaga logowania.

    --
    MN

  • 40. Data: 2013-02-28 20:33:10
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 28 Feb 2013 06:39:00 +0000 (UTC), Michal Tyrala
    <w...@b...com.pl> wrote:

> [...]
    >
    >PS. Wiem, że zaraz zażądasz wyliczenia tego z zlotowkach, na to nie
    >licz, sorry. Mozesz dla odmiany policzyc ile postow (przeciętnie 2kB)

    sluze. kilka tysiecy. mniej niz dzienny uduj z polskiej struktury
    usenetu, chociaz moze sa jakies grupy dotyczace polityki czy religii,
    ktore generuja sporo, bo wiadomo jak to jest, jak polacy zaczna o tych
    sprawach rozmawiac. dodaj do tego kilka dni retencji, nawet pare
    tygodni i kompresuj to, a text sie slicznie skompresuje. ile wyjdzie?
    nie jest nawet istotne, bo cokolwiek wyjdzie, to przy obecnych
    wielkosciach dyskow to, ta wielkosc jest zupelnie niezauwazalna. to
    nie sa servery, ktore hostuja grupy binarne.

    jesli server newsow chodzi stabilnie, to jego obsluga to prawie zerowe
    koszta, z wyjatkiem tych o ktorych piszesz wyzej, ale z wyjatkiem
    wyjatkowych abuse, sa to wyjatki, ktore przecietny admin olewa. <rs>