  • Data: 2011-07-08 22:15:13
    Temat: Re: [OT] Warszawa -> Zakopane, pare pytan...
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-08, Wróbel <N...@e...pl> wrote:
    > Witam Grupowiczów!
    >
    > Jutro rano jade z Wawy do Zakopanego i tak chcia?em podpytaae, jak najlepiej
    > jechaae, ja ju? mam obczajon? trase przez Kraków, ciekaw jestem czy macie
    > mo?e jakie? lepsze pomys?y? Chce wyjechaae o 5 rano.

    Ponad stu pracowników szpitala miejskiego w Rabce-Zdroju blokujących
    zakopiankę protestowało przeciwko niekorzystnym decyzjom Narodowego
    Funduszu Zdrowia. [...]
    Protesty pracowników szpitala na zakopiance odbyły się już w grudniu
    zeszłego roku. Wówczas protest trwał jeden dzień, teraz potrwa trzy. W
    sobotę blokada na przejściu dla pieszych obok kościoła na Piątkowej
    Górze pojawi się od 11 do 13, a w niedzielę, w tym samym miejscy
    utrudnienia potrwają od 16 do 18.

    93,Protest_szpitala__korek_na_zakopiance__Foto_i_Wid
    eo_.html

    Skutecznego omijania korków życzę.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski