  • 1. Data: 2009-03-04 09:31:51
    Temat: [OT] W czym piszecie programy do konfiguracji Waszych urządzeń
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Ja piszę w VB ale już mam dosyć. Szukam jakiegoś prostego środowiska
    okienkowego żeby napisać sofcik konfigurujący moje urządzenie elektronicze
    przez RS lub USB. Program to kilka zakładek ustawiających parametry
    urządzenia lub odczytujący na bieżąco jakieś wartości. Podstawowe wymaganie
    to aby cały program kompilował się do jednego pliku. W czasie działania może
    sobie tworzyć jakieś tymczasowe biblioteki.

    PC

  • 2. Data: 2009-03-04 09:48:41
    Od: Tom <T...@n...com>

    PC wrote:
> [...]
    > to aby cały program kompilował się do jednego pliku. W czasie działania może
    > sobie tworzyć jakieś tymczasowe biblioteki.

    Turbo Delphi Explorer

    Tomek

  • 3. Data: 2009-03-04 10:00:21
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "PC" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to aby cały program kompilował się do jednego pliku. W czasie działania może
    > sobie tworzyć jakieś tymczasowe biblioteki.

    Darmowe Visual Studio Express Edition i C#

  • 4. Data: 2009-03-04 11:03:53
    Od: "JJJK" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Podstawowe wymaganie to aby cały program kompilował się do jednego
    > pliku. W czasie działania może sobie tworzyć jakieś tymczasowe

    Ale dlaczego nie VB.NET?
    Pod Windows czy pod Linuksa?

    Janusz

  • 5. Data: 2009-03-04 13:47:47
    Od: <k...@w...pl>

    Po co takie kombajny
    Delphi 7 Personal

    Pobierane nie z borlanda

  • 6. Data: 2009-03-04 21:38:46
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    PC pisze:

> [...]
    > to aby cały program kompilował się do jednego pliku. W czasie działania może
    > sobie tworzyć jakieś tymczasowe biblioteki.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Qt
    i gcc

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 7. Data: 2009-03-04 21:57:11
    Od: Madz <k...@p...pl>

    Dnia Wed, 4 Mar 2009 10:31:51 +0100, PC napisał(a):

    > Ja piszę w VB ale już mam dosyć.

    A co dokladnie Ci nie odpowiada w VB? Bedzie moze latwiej cos doradzic. I
    jeszcze pytanie ktora masz wersje VB? Moze przesiadka na .net rozwiaze
    problemy?

    m.

  • 8. Data: 2009-03-05 09:35:58
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Używam w pracy archaiczne już Visual Studio 6.0. Nie ma mowy o zakupie
    czegoś nowego. Chciałbym trochę usprawnić pisanie aplikacji konfiguracyjnych
    bo to tylko jakiś % całości. Dodatkowo, gdyby było darmowe to by było super.

    PC

  • 9. Data: 2009-03-05 19:16:29
    Od: "JJJK" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > czegoś nowego. Chciałbym trochę usprawnić pisanie aplikacji
    > konfiguracyjnych bo to tylko jakiś % całości. Dodatkowo, gdyby było

    Visual Studio Express (zawiera m.in. VB.NET) w dowolnej wersji, obecnie
    bodajże 2008
    jest całkowicie darmowe.

    Janusz

  • 10. Data: 2009-03-06 07:07:05
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Ściągnąłem już ale to też kombajn. Mimo wszystko przydałby się taki program
    w formie wizzarda, coś jak układanie klocków. Myślę o przyuczeniu kogoś kto
    nigdy nie pisał programów.

    PC