  • 1. Data: 2009-03-03 16:22:59
    Temat: pamiec eeprom
    Od: Marek S <s...@p...onet.pl>

    pamiec atmel 24c64 zachowuje sie dziwnie . Po wlozenia do nadajnika RC
    nadajmik rozpoczyna sekwencje inicjalizacji i wszystko niby jest OK az
    do wylacznie zasilania i powtornego włączenia tak jakby zapominała dane
    .Jak przetestowac czy pamieć jest uszkodzona ? Zdazały sie takie pamieci ?
    Marek S

  • 2. Data: 2009-03-03 16:42:34
    Temat: Re: pamiec eeprom
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marek S" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > pamiec atmel 24c64 zachowuje sie dziwnie . Po wlozenia do nadajnika RC
    > nadajmik rozpoczyna sekwencje inicjalizacji i wszystko niby jest OK az
    > do wylacznie zasilania i powtornego włączenia tak jakby zapominała dane

    Stało się to po wymianie pamięci ? Jeśli tak, to może:
    1) pamięć musi być wstępnie zapisana jakimiś danymi
    2) ubiłeś (albo już było ubite) hardware i z pamięcią w ogóle nie ma
    kontaktu a urządzenie ten stan ignoruje
    3) wlutowałeś coś źle i masz problem jak w 2)

    > Jak przetestowac czy pamieć jest uszkodzona ?

    w programatorze :)

    > Zdazały sie takie pamieci ?

    bardziej prawdopodobne, że to nie atmel albo w sklepie strzelali do niej z
    zapalniczki

    e.

  • 3. Data: 2009-03-03 17:10:49
    Od: Marek S <s...@p...onet.pl>

    entroper pisze:
> [...]
    >
    > w programatorze :)

    > bardziej prawdopodobne, że to nie atmel albo w sklepie strzelali do niej z

    - wlutowac to rzczej sie nie da zle
    - kontakt jest bo procesor aparatury RC ja widzi i moge zapisac i odczytac .
    - czy musi byc zapisana hmmm tego nie wiem mozliwe .
    - chyba potestuje na programatorze i zobacze co z tego wyjdzie :)

  • 4. Data: 2009-03-05 06:16:31
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

    > bardziej prawdopodobne, że to nie atmel albo w sklepie strzelali do niej z
    > zapalniczki

    jak się strzela do pamięci z zapalniczki?

  • 5. Data: 2009-03-05 14:59:57
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Decter" <decter(wytnij)@op.pl> napisał w wiadomości

    > jak się strzela do pamięci z zapalniczki?

    kup zapalniczkę piezo, to zrozumiesz

    e.