  • 11. Data: 2009-03-06 10:27:38
    Temat: Re: [OT] W czym piszecie programy do konfiguracji Waszych urządzeń
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "PC" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:goqi2n$q93$1@news.task.gda.pl...
    > Ściągnąłem już ale to też kombajn. Mimo wszystko przydałby się taki program
    > w formie wizzarda, coś jak układanie klocków. Myślę o przyuczeniu kogoś kto
    > nigdy nie pisał programów.

    Hmm, odważna idea. Może prościej będzie to zlecić na zewnątrz komuś, kto jednak pisze
    programy :)

  • 12. Data: 2009-03-06 16:10:50
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Jego zadaniem nie jest pisanie programów ale czasami przyda się prosta
    aplikacja konfiguracyjno-testowa. I tylko o to chodzi.

    PC

  • 13. Data: 2009-03-06 16:15:34
    Temat: Re: [OT] W czym piszecie programy do konfiguracji Waszych urz?dzen
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    PC wrote:
    > Mimo wszystko przyda?by sie taki program
    > w formie wizzarda, co? jak uk?adanie klocków.

    Za brak umiejetności trzeba slono płacić. Zwróć uwage na LabView. Jesli
    Cie stać oczywiscie ...

  • 14. Data: 2009-03-06 21:23:40
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Sebastian Biały wrote:

    > Za brak umiejetności trzeba slono płacić. Zwróć uwage na LabView. Jesli
    > Cie stać oczywiscie ...

    Nawet jesli stac finansowo, to nie zawsze stac czasowo - to kurewsko
    wolne jest!
    I szybsze nie bedzie - interpretowany jezyk ;-(

    --
    Jerry1111

  • 15. Data: 2009-03-07 09:14:39
    Temat: Re: [OT] W czym piszecie programy do konfiguracji Waszych urządze?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 06 Mar 2009 21:23:40 +0000, Jerry1111 wrote:

    >Nawet jesli stac finansowo, to nie zawsze stac czasowo - to kurewsko
    >wolne jest!
    >I szybsze nie bedzie - interpretowany jezyk ;-(

    A pamietasz ile instrukcji wykonuje wspolczesny procesor w czasie
    1 us ? :-)

    Poza tym i interpreterach zaszly duze zmiany, teraz to trudno nawet
    powiedziec czy interpretowane, czy polkompilowane, czy emulowane czy
    Java ..

    J.

  • 16. Data: 2009-03-07 09:54:20
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    J.F. wrote:

> [...]
    >
    > Poza tym i interpreterach zaszly duze zmiany, teraz to trudno nawet
    > powiedziec czy interpretowane, czy polkompilowane, czy emulowane czy

    Co nie zmienia faktu ze NI dalej _jest_ wolne.
    A te w/w zmainy to mowi sie ze sa wirtualizowane (virtualisation - nie
    jestem pewny jak to po polsku bedzie).
    NI tez by moglo, to bym moze nawet ich zaczal uzywac ;-)

    --
    Jerry1111

  • 17. Data: 2009-03-07 21:45:59
    Od: Madz <k...@p...pl>

    Dnia Fri, 06 Mar 2009 17:15:34 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > Za brak umiejetności trzeba slono płacić. Zwróć uwage na LabView. Jesli
    > Cie stać oczywiscie ...

    bardzo proste rzeczy pisze sie w Labview dosyc przyjemnie, ale jak rosnie
    wielkosc programu - to przestaje mi sie to srodowisko podobac. Wiele nawet
    sredniej wielkosci takich typowych programow do testowania komunikacji czy
    podobnych rzeczy duzo szybciej napisze w C/VB.

    m.

  • 18. Data: 2009-03-07 22:04:06
    Temat: Re: [OT] W czym piszecie programy do ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Madz wrote:
    > bardzo proste rzeczy pisze sie w Labview dosyc przyjemnie, ale jak rosnie
    > wielkosc programu - to przestaje mi sie to srodowisko podobac.

    Pytajacy chcial klocki. Tu sa klocki. O oczywistych problemach przy
    tworzeniu duzych systemow automatyki nie ma co mówić - języki graficzne
    są zabawką i taką pozostaną.

    > sredniej wielkosci takich typowych programow do testowania komunikacji czy
    > podobnych rzeczy duzo szybciej napisze w C/VB.

    Dlatego pisze w Javie :P

  • 19. Data: 2009-03-07 22:06:15
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Jerry1111 wrote:
    > Nawet jesli stac finansowo, to nie zawsze stac czasowo - to kurewsko
    > wolne jest!

    Zdaje się ze krytyczne czasowo operacje są pisane optymalnie (typu fft i
    okolice). Labview jest fajny do tego żeby twoj szef pochwalil ci za to
    że jest na ekranie dużo przycisków i ladnych wykresów po 2 dniach pracy.
    To czy działa nie ma znaczenia :)

  • 20. Data: 2009-03-08 00:20:35
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Sebastian Biały wrote:

    > Pytajacy chcial klocki. Tu sa klocki. O oczywistych problemach przy
    > tworzeniu duzych systemow automatyki nie ma co mówić - języki graficzne
    > są zabawką i taką pozostaną.

    > Dlatego pisze w Javie :P

    A probowales tego w swiecie uP? Ja jakos nie mam jak sie za to zabrac ;-(

    --
    Jerry1111