  • Data: 2011-05-23 20:57:58
    Temat: Re: [OT] Święte krowy
    Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl> napisał w wiadomości
    news:ireclv$551$1@h1.uw.edu.pl...
    > Ktoś wie kto jest właścicielem tego przybytku konkretnie z imienia i
    > nazwiska?
    > A rozwiązanie jest chyba jedno - nie klikać w reklamy, nie bawić się w te
    > żałosne punkty, itd...
    > najlepiej w ogóle tam nie generować ruchu i interes się zwinie.

    Pamiętam początek elektrody, jak ten co to wymyśłił, tu na forum pochwalił
    się że coś takiego wykoncypował. Na początek wsadził tam własne zbiory
    katalogów i schematów. Większość z tubylców pochwaliła go i tak się to
    zaczęło. Ja byłem jednym z pierwszych zarejestrowanych userów ale gdy
    wyjechałem na kilka lat to konto sttraciłem, bo nie dość że nie do końca
    potrafiłem sobie przypomnieć nazwy usera to na złośc mój email stracił bez
    odwołania ważność. Przywrócić konta nie mogłem a admin tłumaczył że nie
    może, więc założyłem drugie.

    Marek