  • Data: 2011-05-23 21:21:45
    Temat: Re: Re: [OT] Święte krowy
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj.

    On Mon, 23 May 2011, Robbo wrote:

    | (http://www.alexa.com/topsites/countries;2/PL). Nie wiem dokładnie, jak
    | alexa.com zlicza te rankingi i na ile są one miarodajne, ale elektroda.pl jest
    | na bardzo wysokim 55 miejscu w Polsce! Gdy to zobaczyłem, to byłem w szoku, że
    | strona dla elektroników może być wyżej niż bankier.pl, rzeczpospolita.pl,
    | pf.pl i wiele innych.

    Sadze, ze ranking jest wiarygodny.
    Przegladajac ostatnio logi bledow (error.log), zauwazylem
    bledne linki z elektrody.
    (Po zgloszeniu, gulson usunal blad prawie natychmiast, chciaz
    byl to dzien wolny od pracy).

    Poniewaz wejsc bylo sporo, przegladnalem logi wejsc (access.log),
    i sie zdziwilem.
    Wejsc z elektrody mialem z linkow okolo, 120 - 150 dziennie
    (okolo 1000 tyg.), chociaz ja napisalem tam tylko kilkanascie
    listow. Mysle, ze stoi za tym ogromna praca organizacyjna wielu
    ludzi.

    Jest to wiecej niz wejsc z google, okolo 700 tygodniowo.
    Forum SatKuriera to okolo 100 tygodniowo.

    Wiec, dlaczego nie pisuje systematycznie na elektrodzie?

    Nawet, jakis czas temu mialem ten zamiar.
    Mysle, mam kilka obrazkow, troche pomyslow, moze sie to komus
    przydac. Opowiedzialem na jakis list, ale jak zobaczylem,
    ze moderator zakwestioniowal u mojego poprzednika kropke,
    to mnie zmrozilo.

    Ja wole atmosfere dvhk, duza tolerancyjnosc moderatorow,
    maly balagan, tragiczny jezyk, duzy ruch, ale tez sporo
    edukacji i inspiracji.

    Wiesz, ja lubie wolna wymiane opinii. Historia nauki uczy
    skromnosci. Nie ma pytan retorycznych, zamykania problemow.
    W szkole ucza nas wierzyc, na Uczelni watpic.

    Obrazoborcze pytania czesto tworz postep. A i potrolowac
    to sobie tez kazdy lubi.

    Pzdr.J.P.