  • Data: 2011-05-25 21:41:53
    Temat: Re: [OT] ?wiete krowy
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-25 23:21, John Smith pisze:
    > [ciach na prośbę Romana]
    >
    > Roman zbiera to co posiał. W swoim czasie dopuścił tematy spoza
    > elektroniki na tę grupę, _wspierając_ dokładnie tych których obecnie
    > nazywa łajzami. Wszystko w miejsce merytorycznej dyskusji nt.
    > elektroniki; nawet mi go nie żal, ma co chciał.
    > Od czasu rozpoczęcia tematów politycznych z udziałem Romana, przestałem
    > tu pisać, choć często czytam.

    Nie wiem o czym piszesz. Czasami zdarza się że temat dyskusji odbiega
    od tematyki grupy. Były i nawet flejmy religijne z powodu czyjegoś
    protestu dotyczącego życzeń bożonarodzeniowych dołączonych do postu.
    Zdarza się że zrobi się czasami jakaś większa dyskusja offtopiczna ale
    na tle innych grup wydaje mi się, że nasza i tak trzyma poziom.

> [...]
    > wysokie wymagania językowe, nie jest dostosowana do profilu użytkownika.
    > Elektronik, umysł ścisły, często ma problemy z przedmiotami
    > humanistycznymi, podobnie humanista ze ścisłymi. Trudno jest być
    > omnibusem. A wracając do SB, służby która pilnowała aby obywatel się nie
    > wychylił od zastosowanego komunistycznego modelu człowieka pracy w PRLu
    > i "równego żołądka". Służby która stosowała brutalne metody, aby
    > wszystkich przyciąć do jednakowego garnituru. Wyrzucanie postów z
    > Elektrody za brak kropki, czy przecinka w tematach elektroników, to

    Ja na maturze z polskiego miałem trójkę a nigdy mojego tekstu z
    Elektrody nie usunięto. A na grupie zdarza mi się zwrócić komuś uwagę
    gdy razi mnie wyjątkowe niedbalstwo językowe lub totalne lenistwo i
    postawa roszczeniowa. Często reakcja jest bardzo agresywna. Na
    moderowanym forum taki koleś zostałby zbanowany. Twoje zarzuty o
    SBeckość można właściwie zastosować do każdego moderowanego forum. Czyli
    tak naprawdę, to kwestionujesz prawo do istnienia takich forów.

    > Spójrzcie co się dzieje na pl.misc.elektronika, tematy konstruktorskie
    > nieomal wypadły z dyskusji, w to miejsce mamy tematy o "podłączeniu
    > drucików", poziom merytoryczny znacznie spadł, za to coraz więcej
    > polityki. Taka ma być przyszłość grupy?

    No ale grupa nie jest moderowana więc nie może to być wina sbeckich metod.

    MD