    From: "AK" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [OT] Stopka contra czarne dziury.
    Date: Sun, 22 Nov 2015 11:42:12 +0100
    <1wylal6qqqgnu$.1ada5dbt3x47r.dlg@40tude.net>
    <n2mf1i$mal$1@node1.news.atman.pl>
    <56507253$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    <n2pt65$4a1$1@node1.news.atman.pl> <n2ptgu$9g0$1@node2.news.atman.pl>
    <n2pv7f$6gv$1@node1.news.atman.pl> <n2qaob$i6o$1@node1.news.atman.pl>
    <n2qlm3$t9k$1@node1.news.atman.pl> <n2qn0h$ujo$1@node1.news.atman.pl>
    <n2qsf1$4jn$1@node1.news.atman.pl> <n2qu6g$6t8$1@node1.news.atman.pl>
    <n2r1p0$afo$1@node1.news.atman.pl> <n2rspa$7d5$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał :

    > Pojawienie się iPhone spowodowało że MS ze swoim WindowsMobile z .NET

    Czlowieku, kiedy pojawilo sie iPhone a kiedy Mobile.NET
    No naprawde ?

    > wylądował w dziurze o która się prosił. Następny plan przejęcia świata nie wypalił.
    Ale nastepnym
    > razem się uda!

    100% Ayatollaha :)

    > Dalej nie rozumiesz. MS w panice uwolnił wlasny KOD niezależnie od Mono.

    Jakiej panice? Co Ty pie..lisz ? :)
    Uwolnili wtedy gdy juz .NET od dawna byl w core Windows i okrzeply rynkowo
    (a wiec juz nie do wyjecia :)

    > o kopi .net o nazwie mono, wiecznie niedokończonej.

    Cos podobnego ?
    A u mnie dziala juz kilka lat ?:)
    PS: Mono to nie zadna kopia, to w pelni autorski kod oparty na _specyfikacji_ .NET

    > Widzę objawy paniki. I wyczuwam strategię EEE.

    Fanatyk :) Ayatollah :)

    > Zorientowałem się. Moi koledzy od przeglądania faceboka albo moi inni koledzy od
    symulacji białek
    > nie używają CADów. Pewno debile jakieś.

    Byc moze, ze debile , bo nie dostrzegaja _przemyslu_ a tak CADy/CAMy
    rozne rzadza w nim od dawna. To potezny (fakt ze nie pchaja sie na pierwsze
    strony gazet - nie musza) rynek i niezwykle poplatny.
    PS: .NET tej nie jest dla facebookowcow, ale dla _firm/korporacji_.

    > Sens polega na tym że jest tańszy niż corncob który pisał to przez ostatnie 5 lat
    samotnie. Od
    > tego będzie lepszy nawet MS BASIC na 6502. Rozumiesz ironię?

    Sens jest taki niedouku C++ sowy ze kod w VB _jest o wiele
    bezpieczniejszy_ od tego samego w C++.
    Nie dotknales VB, to sie nie odzywaj.
    On (VB) od zawsze pelni w Windowsach role takiego Pythona.
    Wez sobie odpal OLEViewer i zobacz ile interfaces COM/ActiveX
    ma chocby nawet czysty (po instalce) Windows. wtedy zrozumiesz moze
    jaka role w Win pelni VB.
    Naprawede nie chce Ciebie "epitetowac", ale wypisujesz czlowieku takie
    glupoty (powodowane jakims naprawede dla mnie niezrozumialym anty
    wszystkiemu co nie C++/anty Microsoftowym zwyklym nieskazonym
    fanatyzmem), ze zwyczajnie glowa boli.
    Jak mam wierzyc w _jakiekolwiek_ twoje slowo , jesli widze
    wyraznie ze ciagle zwyczajnie klamiesz, "tworzysz rzeczywistosc/zwyczajnie
    stulasz pod z gory swoja teze ?
    Przeciez to jest chore.

    > Oczywiście ze "dało by się". W końcu też jest turing complete, jak brainfuck.

    > A co jeśli ktoś pisze obiektowego i całkiem fajnego brainfucka?
    [...]
    > Nic to, one company one vision! Nie działa, h..., na produkcję, potem się naprawi!

    > To tylko chamskie pomyje.

    Coraz bardzie sie utwierdzam, ze niestety to rzeczywistosc :(.
    Ciagle z uporem to udowadniasz.

    > Nie. To czego nie dostrzegasz. Nie widzisz lasu bo drzewa zasłaniają. Nawet
    najlepsza składnia nie
    > rekompensuje niejasnej przyszłości. Pisząc system z supportem na kilka(nascie) lat
    *musisz* brać
    > pod uwage stan psychiatryczny CEO twojego dostawcy kluczowego rozwiązania. W
    przypadku MS to jest
    > kluczowe.

    > Wady C# są głownie w modelu biznesowym.
    > [...]

    "Wady jezyka programowanie sa w modelu biznesowym!"
    No nie:) To juz jest jakas zupelna aberacja :)
    Chlopcze, stajesz sie zenujacy.

    Jezyk to jezyk.
    No wymien _jedna_ techniczna/inzynierska rzecz w C# ktora
    jest zla/niepoprawna/nieprzyjemna chociaz.

    Pomoge Ci.
    Wkurza mnie np. w C# dosc przykra realizacja Dispose
    (taka.. no dwupoziomowa. Samo IDisposable to za malo).
    Druga sprawa ktora mnie zawsze wkurzala to "przegadanie" SOAP
    (jamci niegdysiejszy CORBAowiec a wiec dosc "skompresowany" :)
    - GIIOP.)
    No wiec ? Postaraj sie.
    No chyba ze .NET/C# tez zwyczajnie nie znasz (ja znam slabo,
    tylko ok pol roku praktyki, fakt ze produkcyjnej)

    AK