  • Data: 2015-11-22 13:24:54
    Temat: Re: [OT] Stopka contra czarne dziury.
    Od: "AK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szemrany" <s...@o...off> napisał:

    > Ja tylko pytanie techniczne tutaj mam. Jaki DAL tutaj został użyty,

    DAL ? Nie rozumiem skrotu ? Chodzi o baze danych ?
    Jesli tak to ADOdb. Bardzo goraco polecam

    > czyli czym jest konkretnie SQLQuery i/lub DB?
    > Bo includy niestety wyciąłeś i nie wiadomo co to, a chciałbym to wiedzieć.

    SQLQuery o DB to moje wlasne prosciutkie (wrecz prostackie - to byla szybka
    robota a zlecenie wiec o "doskonalosci" ciezko mowic/ a nawet wspominac) wyroby.
    Chcesz ? Poszperam i odszukam. Nie ma problemu
    Tyle ze malo co pamietam bo to byl chyba 2003 rok :(
    Ale postaram sie poszukac jesli Ci to pomoze/cus ulatwi - szczegolnie dla Ciebie.

    PS: wez tez pod uwage, ze byl to moj _jedyny_ wiekszy pogram w PHP,
    wiec wiele "kanonow" moze byc bardziej Algolowych niz PHPowych

    AK