  • Data: 2015-11-22 09:27:23
    Temat: Re: [OT] Stopka contra czarne dziury.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-11-22 02:06, AK wrote:
    > Hehe, czyli jak za PRyLu "wylacznie po znajomosci" No piknie :)

    Nie. Dalej nie rozumiesz jak działa proces rekrutacji w IT i jak widać
    masz z tym problem. Dobre kontakty powodują że jeśli ktoś zaczyna nowy
    projekt to szuka pracowników w okolicy którą zna i z ktorą
    współpracował. Zgrany zespół bywa ważniejszy niż umiejetności corncobów.

    > I ty to jeszcze chwalisz ?

    To jest *FAKT* wystepujacy w procesie rekrutacji IT na stanowiska 10k+.
    Ludzi na takie stanowiska nie wyszukuje się w tlumie ponieważ zgłosi się
    zbyt wielu kombinatorów. Postaw sie w roli szefa zespołu który rekrutuje
    i zastanów jak odróżnić wartościowego człowieka od kogoś kto rzuca
    ciulami na lewo i prawo?

    > Przeciez wiekszosc firm rekrutuje przez te portale, a niektore (w tym
    > korpracje)
    > _wylacznie_ przez te portale.

    Nie. Zmartwie Cie, nie. Duże firmy stać na stworzenie własnych biur HH.
    Duże firmy stać na podkradanie pracowników i robią to. Duże firmy zadają
    sobie trud szpiegowania konkurencji i wyciągania co lepszych.

    > Nie bzdurz kolejnych farmnazonow.

    Zderzenie z rzeczywistoscią bywa bolesne.

    > A to ze to o czym piszesz to zwykly syf jest :)

    Nie. Kapitalizm czy coś z tej okolicy. Konkurencja rynkowa czy coś.

    > Ale ja nie szukam wylacznie w C++ :)

    Nie o tym mowa. Mowa o tym że zastepowanie C++ przez C# łatwo pomylić z
    zwykłym wzrostem C# bo rynek rosnie.

    > No to faktycznie pieeeknie wyglada dzis Polska informatyczna :)

    To bardzo dobrze że tak wygląda.

    > Gratuluje mlodziezy waszej Polski :)

    Nie gratuluj nam. To się nazywa wolny rynek. Sam wsponiales że o to
    walczyliście. To konsumuj.

    > Nie ma co :) Czas wyjezdzac.

    Nie. Pracuje w PL w pewnej części również dlatego że lubie ten kraj.

    > Bzdurzysz Wasc znow. Jestem tego najlepszym przykladem.
    > _Nigdy_ nie korzystalem z zadnej (nawet najmniejszej)
    > protekcji

    To nie jest protekcja. Kompletnie nie rozumiesz jak działają te procesy
    i to że nie ma w nich nic niesprawiedliwego. Widzisz tylko nastepna
    gówniana politykę ktorej tam nie ma. Urojenia.

    > Nie mowie ze nie pytalem o ew. ogloszenia/miejsca pracy
    > kolegow czy znajomych, ale nigdy nic ponad to.

    Myślę że nie pasujesz do rzeczywistości. O pracę nie pyta się kolegow.
    To *oni* pytają czy nie chcesz się przenieść. Pod warunkiem że nie
    nazywasz każdego kolegi palantem i ciulem. Wtedy ten mechanizm nie działa.

    > Alez ma. To 100% nepotyzmu.

    Nie. Nie masz pojęcia co to nepotyzm jak się okazuje.

    > Wiesz co ? Nie obrzydzaj mi wieczoru :(
    > To juz jest "Twoja Polska". Ja taka sie brzydze.

    Nie w Polsce tylko. Na całym świecie. Bardzo mi przykro że świat okazał
    się być odmienny od urojeń.

    > Chopie! Nie bzdurz farmazonow. PHP nie sluzy tylko do "pisania stron".
    > Ja w nim pisalem obieg dokumentow (fakt ze dosc maly) i calkiem
    > sensownie sie spisal.

    A ja stawialem system zarzadzania iptables. Faktycznie, te dwa przykłady
    pozwalają uogólnić że precież prawie każdy programista PHP pisze
    zajebiste rzeczy a tylko kilku te głupie strony z O(N^3).

    > Z PHP da sie zyc

    Oto i nadchodzi! Czas gdzie nie trzeba przejmować się czy dany język
    jest prawidlowy do rozwiązania problemu, wystarczy że da się żyć. I na
    produkcję! Uraaaa!

    > _Mieszkam_ na podkarpaciu od zawsze. Panial ?

    I co było powodem nie przeprowadzenia się w miejsce gdzie jest praca?

    > "Zasyfialy brudny slunsk" to tez przeceiz komplement :) Prawda ?

    Nie. To nie jest komplement.