  • Data: 2012-08-25 18:27:13
    Temat: Re: [OT] Re: zabezpieczenie kabla ziemnego przed kradzieżą
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <n...@m...invalid> napisał w wiadomości
    news:k1ao51$l7t$1@news.icpnet.pl...

    > Z tego co pamiętam, była taka sprawa, ale ta kobieta twierdziła, że nie
    > wiedziała, że broń męża była załadowana ostrą amunicją (tak jak policja

    Przyjmijmy, że prawdę prawiła...

    > z Łodzi po Juwenaliach).

    No cóż... Zdecydowanie złe to było, ze "nie wiedzieli", czym walą. Ale, wina
    chyba była, w rożnym stopniu, po obu stronach, policja, bo walili nie tym,
    co trzeba, młodzi, bo rozrabiali. Mleko się rozlało niestety, to pozwolę
    sobie powiedzieć, niezależnie od osobistego stosunku do sprawy, że gdyby
    rozrabiaki czuli bata na dupie, tu w postaci możliwości odstrzału gdy nie
    uciszą się na wezwanie, to może mniej by jednak rozrabiało i ostrożniej by
    to robili? A hasło "CISZA" było by święte. Z drugiej strony, dobrze, aby nie
    popaść w paranoję z niektorych krajów "zachodnich", gdzie jak nocą głośniej
    pierdniesz, to policja przyjedzie zbadać sprawę... (bo sąsiedzi wezwą)