  • Data: 2015-11-14 18:20:19
    Temat: Re: [OT] Re: [www] jak się zabrać do dziewczyny
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, November 14, 2015 at 4:54:02 PM UTC+1, AK wrote:

    > No to mi zapodałeś klina.
    Nie chciałem zadawać klina. Na początku pół żartem chciałem
    rozmowę zawrócić na kierunek zgodny z grupą. Potem pomyślałem
    całkiem poważnie: przy pomocy jakich algorytmów można oceniać
    ugrupowania polityczne?

    > Jest tak oczywiste pytanie, ze az trudno mi bylo znalesc sedno/prawde pierwotna.
    > Musialem sie dluzej zastanowic i "skondeksowac" odpowiedz (dlatego jest badzo
    > niepelna i baaardzo uproszczona).
    Jeśli potraktować to pytanie serio, to odpowiedź wydaje się trudna.

    > 1. Antykomunizm (nie mowie ze idealny, ale zawsze:)
    > Zawsze byle "zwolennikiem" Solidarnosci Walczacej, a "kompromis"
    > Okraglego Stolu wciaz przyprawia mnie o mdlosci.
    > 2. PC/PiS to jedyne ugrupowanie, ktoremu (a naprawde nie bylo latwo)
    > udalo sie przeniesc przez te lata idealy/wartosci II RP czyli Polski mojego,
    Taty
    > (a chyba i moje, nie bez przyczyny lemingi nazywaly mnie "przedwojennym ..." ;)
    > 3. "Panstwowosc" PiS + wskazniki gospodarcze.
    > 4. Partia najmniej "falszywa" (brzydze sie klamstwem, falszem i cwaniactwem,
    > a np. PO jest tego wrecz kwintesencja. PSL zreszta tez :)
    >
    > PS: Odpowiedzialem Ci - mimo nieco zartobliwej formy - naprawde w miare powaznie.
    > Mam nadzieje, ze to docenisz i nie zrobisz z tego "beki", mimo niewatpliwie
    innych
    > Twych pogladow.

    Choć bez beki, to początkowo faktycznie chciałem pożartować. Za to teraz
    jest mi głupio a nie wesoło, bo mój algorytm przy Twoim był bardzo prosty:
    1) Byli za krótko u władzy, dam im jeszcze szansę (tak tak, chodzi o PIS).