  • Data: 2015-11-14 18:26:18
    Temat: Re: [OT] Re: [www] jak się zabrać do dziewczyny
    Od: "AK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał:

    > Powtarzasz po kimś bajki. Procedurę nadmiernego deficytu zniesiono pewnie dla jaj.

    Pewnie tez wprowadzona ją "dla jaj" i zapewne (jak sądzisz) za PiS.
    Otoz procedure nadmiernego deficytu UE wprowadzila dla Polski
    w 2009 roku po "niezwykle udanym" rokuj budzetowym "kochanego" PO.
    Gdyby nie chamska kradzierz pieniedzy z OFE (~150mld) i dzis nie byloby
    najmniejszychg szans na jej zniesienie.
    Zreszta spokojnie lemingu. Nie jest pewne czy chamskie "zajumanie" przez PO
    pieniedzy z OFE nie zostanie potraktowane przez UE tak jak na to zasluguje
    (zwykle zlodziejstwo!). Sprawa jest w toku.

    > Za czasów PiS to będzie raj na ziemi. I krzyże stanieją...

    O ! Palikociarz !
    Na mily Bog, juz myslalem, zescie calkiem wymarli :)
    Jak fajnie, ze przypadkowo odkrylem (fakt ze ledwo rzężący,
    ale jednak wciaz zyjacy) okaz! :) (dbaj o siebie chlopie, w archeo/zoo
    cena 1kg Palikociarza wziac zwyzkuje !:)
    PS: Dla mnie 10% znaleznego ! (pkt.3 par45 KPA..:P)

    AK

    ---
    Avast.