    From: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [OT] Re: Pelna klatka? Co kupic?
    Date: Sun, 24 Apr 2011 19:18:39 +0200

    W dniu 2011-04-23 21:55, dominik pisze:

    >[...]
    >
    > Prawda, ale większy serwis ma wiele więcej głosów, w tym tych
    > niesprawiedliwych. Może i w polskim nikonie było źle czasem, ale ile było
    > dobrze, a nikt o tym nie napisał? Na PNS negatywnie oznaczone jest 43
    > wpisy, pozytywnie dwadzieścia kilka. Jeśli byłoby naprawdę źle to ten
    > współczynnik byłby wiele gorszy, bo szczerze to nie spodziewam się
    > wielkiego odzewu pozytywnego po zadowolonych użytkownikach, mało kto
    > ocenia pozytywnie to co wydaje się być często normalnością.

    I co z tego? Ja po prostu nie zgadzam się z tezą, że mniejsza firma
    oznacza większe kłopoty z serwisem. W tej kwestii może być bardzo różnie
    - i firma o niedużym udziale rynkowym może bardziej dbać o jakość usług
    serwisowych niż rynkowy potentat.

> [...]
    > jest znany z głupot, często jest mega przewidywalny i wprost wiadomo, że
    > tani model zaraz wychwali pod niebiosa, zaraz obok linku, który prowadzi
    > do b&h z jego id reklamobiorcy.
    > Wracając do optycznych to poza tym, że opisują swoje wrażenia i dają
    > jakieśtam dane o sprzęcie to jednak stanowią jakąś bazę wiedzy, nie musisz
    > z niej korzystać ani się nią sugerować, natomiast wysoce dziwne jest to,
    > że Ty nie dość, że czytasz ich artykuły to jeszcze wyszukujesz minusy i
    > nagłaśniasz błędy jak by to krzywdzili pentaksa. Nie ma to cokolwiek
    > wspólnego z dobrem jakimkolwiek, wierz mi.

    Sugerujesz ,że widząc, jak ktoś fałszuje rzeczywistość powinniśmy
    odwracać głowę i nie zwracać na to uwagi? Ja takiej postawy nie akceptuję.

    > Nie chodziło mi o Twoje zdjęcia, ale kwestie opisu i wyboru sprzętu. Ktoś
    > zrecenzuje takiego neksa lub lumiksa, że zły i niedobry bo brak gripa i
    > nie da się tego trzymać, ktoś inny pochwali, że małe, kieszonkowe i fajnie
    > leży w damskiej dłoni, złotego środka nie będzie :) Natomiast zapewniam
    > Cię, że wiele osób obydwoma zrobi fajne zdjęcia.

    Nie widzę związku. Nigdzie nie sugerowałem, ze nie zrobiłbym fajnego
    zdjęcia innym sprzętem niż Pentax. Zresztą - robię zdjęcia nie tylko
    Pentaxem (aktualnie również Konica-Minolta i Fuji, w przeszłości również
    Panasonic)

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)