    From: "AK" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [OT]Re: MS chce nas wydymać?
    Date: Sat, 21 Nov 2015 15:16:37 +0100
    <0...@g...com>
    <9...@g...com>
    <a...@g...com>
    <c...@g...com>
    <n2kae1$tp8$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...v.pl> <n2nsvi$dfb$1@speranza.aioe.org>
    <3...@4...net>
    <n2pdfe$k0p$1@node1.news.atman.pl>
    <565053ea$0$687$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał:

    > Zmień płytę. Polska w ruinie...
    > Ty chyba w piwnicy bez okien mieszkasz.

    Stary , Grecja tez byla ledwie kilka lat temu zielona wyspa.
    Na mapie za plecami przemawiajacego Tuska :)
    Zaprzecz liczbom ktore podalem Potrafisz ?

    > Symbolami PiS będą:
    >
    > poseł PiS Stanisław Piotrowicz działał w PZPR i będąc prokuratorem oskarżał
    działacza
    > "Solidarności" z Jasła.

    Dlaczego klamiesz?.
    Za odmowe tego zostal wywalony ze stanowiska.
    Akurat ta sprawe znam dobrze. Wrocila przed lat.

    > W rodzinnych stronach parlamentarzysty w kontekście jego życiorysu mówi się jednak
    o czymś
    > jeszcze - o kontrowersyjnej postawie w jednej ze spraw prowadzonych już po upadku
    komuny. W 2001
    > roku to właśnie Piotrowicz, wówczas szef Prokuratury Rejonowej w Krośnie, oczyścił
    z zarzutów
    > księdza pedofila z Tylawy.

    Dlaczego znow klamiesz ?
    https://n-1-14.dcs.redcdn.pl/dcs/o2/tvn/web-content/
    m/p1/f/204da255aea2cd4a75ace6018fad6b4d/dbc5d48a-330
    6-4283-a02b-bbfa5901f132.pdf

    > Dla ciebie autorytetami są tytani intelektu p.Pawłowicz i tzw. ks. Oko.

    Michnik ? Adasku witaj na usenecie :)

    > Twoja "ruina" to możliwość pójścia do teatru na sztukę jaką się wybierze
    _samodzielnie_, dla
    > ciebie "ruina" to możliwość podróżowania po Europie, "ruiną" jest możliwość
    kupowania ubrań jakich
    > się chce i ubierania się jak się chce. A już kompletnym "dnem dna ruiny" jest to,
    że możesz
    > spotkać na ulicy człowieka o innym kolorze skóry.

    Tys jestes zwyczajnie "p..ty" :)
    _Zawsze_ bylem zwolennikiem wejscia Polski do NATO i do UE :)
    Zreszta moje dzieci od dawna pracuja w Anglii i Szkocji wiec :) ?
    Baran jestes i tyla :)

    > Dla ciebie "odbudowa" Polski to "Polska dla Polaków", "jebać żydów" i lekcje
    religii w szkołach
    > zamiast informatyki.
    > Poczujesz się jak u siebie dopiero wtedy, jak zaleją Polskę ksenofobicznym
    pseudopatriotycznym
    > gównem i będziesz w nim brodził po kolana.

    A mialbys odwage powiedziec mi to w "realu" prosto w oczy ? :)

    > Zaiste! Jesteś wyjątkowy...

    Nie. Takich Rodzin w Polsce sa setki tysiecy i to _MY_ stanowimy Polske
    i to MY wybraliscmy PiS a ty sie musisz z tym pogodzic, czy ci sie podoba czy nie :).

    > Wiesz, że za granicą po ulicach chodzą lesbijki trzymając się za ręce i, o zgrozo,
    wychowują
    > dzieci?

    O tak. Wychowywaie dzieci przez lesbijki to _napraewde_ jest zgroza.
    Jesli uwazasz ze nie to oddaj swoje dziecie w ich ramiona :)

    > A członkowie mojej rodziny oddawali życie właśnie po to, żeby historia się nie
    powtórzyła. Ty się
    > niczego nie nauczyłeś.

    Noooo!
    Nareszcie Piotrusiu przyznales sie, ze jestes synkiem "oficjerow" LWP :)
    Dlugo to trwalo, ale dzieki za szczerosc :)

    > Twoja. Przestań rzucać w ludzi obornikiem w ogóle.

    Rozmwiajac z toba, mam nieodparte wrazenie ze rzucam czlowiekiem w obornik.

    EOT

    AK

    ---
    Avast.