  • 21. Data: 2011-08-20 14:33:17
    Temat: Re: [OT] Re: Jak si? broni??
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 20.08.2011 14:29, R2r pisze:
    > No właśnie ciekaw jestem jak ta różnica wygląda. Czy tak słaba i droga
    > jest jeszcze technologia rozpoznawania tablic, że rzeczywiście taniej
    > jest zmusić kierowców do obklejania szyb i tworzyć system, który - jak
    > czytałem - nie jest kompatybilny z innymi funkcjonującymi choćby w UE.

    Jakos na obwodnicy Dublina taki system dziala i nie slychac, zeby kogos
    skasowali bezpodstawnie. Czy da sie.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 22. Data: 2011-08-20 14:33:40
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-08-20 14:04, masti pisze:
    > Dnia pięknego Sat, 20 Aug 2011 13:43:16 +0200 osobnik zwany R2r wystukał:

    > bo był tańszy od innych zaoferowanych.

    Z tym, że nie na pewno...
    I nawet to, że był najtańszy nie znaczy, że zaoferował optymalnie niską
    cenę. Skoro chwali się (sic!), że stać go na zapłacenie 2 mld. zł kary
    za dwa dni opóźnienia, i nie robi to na nim wrażenia to na co jeszcze go
    stać z przychodu, który pochodzi z naszych podatków.
    Ale nie ważne. Mnie interesuje bardziej strona techniczna.

    > no to możesz sobie tylko pogadać

    Podobnie jak Ty... :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 23. Data: 2011-08-20 14:37:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 20 Aug 2011 14:29:31 +0200 osobnik zwany R2r wystukał:

> [...]
    > jest zmusić kierowców do obklejania szyb i tworzyć system, który - jak
    > czytałem - nie jest kompatybilny z innymi funkcjonującymi choćby w UE.

    a skąd Ci się wzięło, ze nie jest? technicznie pewnie tak, zwłaszcza, że
    Kapsh już tego trochę zainstalował: "With 260 references in 41 countries
    in all five continents, and with almost 44 million on-board units
    delivered and more than 18,000 lanes equipped"

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2011-08-20 14:40:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 20 Aug 2011 14:33:40 +0200 osobnik zwany R2r wystukał:

    > Z tym, że nie na pewno...

    ale poczytałeś sobie dokumentację przetargu?

    > I nawet to, że był najtańszy nie znaczy, że zaoferował optymalnie niską
    > cenę. Skoro chwali się (sic!), że stać go na zapłacenie 2 mld. zł kary

    a jednak nie czytasz tylko gadasz. 2 miliony nie 2 miliardy.

  • 25. Data: 2011-08-20 14:59:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 20 Aug 2011 14:29:31 +0200, R2r napisał(a):

    > jest zmusić kierowców do obklejania szyb i tworzyć system, który - jak
    > czytałem - nie jest kompatybilny z innymi funkcjonującymi choćby w UE.

    Wskaż inne systemy w UE kompatybilne ze sobą.
    Wylicz wszystkie systemy w UE które są oparte na rozpoznawaniu tablic,
    oceń, które z nich działają z ruchem tranzytowym.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 26. Data: 2011-08-20 16:54:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello R2r,

    Saturday, August 20, 2011, 2:29:31 PM, you wrote:

> [...]
    > jest zmusić kierowców do obklejania szyb i tworzyć system, który - jak
    > czytałem - nie jest kompatybilny z innymi funkcjonującymi choćby w UE.

    Wskaż krajowy system kompatybilny z funkcjonującymi w innych krajach
    UE. Bo - z tego co wiem - każdy kraj robi po swojemu.

    > ZDiT w Łodzi umieściła radar ze skanerem i wyświetlaczem numerów
    > rejestracyjnych na ul. Kopcińskiego, działający naprawdę dobrze w
    > różnych warunkach. To urządzenie jest niedochodowe, więc czy drogowców
    > stać na takie szastanie, czy po prostu nie jest to jednak tak duża cena?

    Odróżniasz postawienie pojedynczego urządzenia od postawienia tysięcy
    urządzeń?

    I co z tego, że kaucja?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2011-08-20 16:56:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello R2r,

    Saturday, August 20, 2011, 2:33:40 PM, you wrote:

    > Z tym, że nie na pewno...
    > I nawet to, że był najtańszy nie znaczy, że zaoferował optymalnie niską
    > cenę. Skoro chwali się (sic!), że stać go na zapłacenie 2 mld. zł kary

    Miliony, miliardy - kto by się przejmował takimi drobiazgami jak
    sprawdzenie, ile te kary wyniosły naprawdę.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2011-08-20 18:11:27
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-20 12:29:31 +0000, R2r <b...@a...pl> said:

    > Z tego co wyczytałem to jest tylko kaucja (czyli zwrotna).

    Czyli nieoprocentowana pożyczka?
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 29. Data: 2011-08-20 22:48:49
    Temat: Re: [OT] Re: Jak sie bronic?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Aug 2011 13:29:07 +0200, R2r napisał(a):
    > Spokojnie. Mamy zarejestrowane w systemie automatycznego poboru opłat
    > pewną ilość pojazdów.

    wkrotce 20 mln .. plus tranzyt ? :-)

    > Te pojazdy mają wjazd na drogi płatne inną niż
    > normalna bramką, wyposażoną w skaner i przeznaczoną tylko dla nich.
    > Pojazd z tablicą nieczytelną lub nie zarejestrowaną w systemie jest
    > odławiany, zatrzymywany i poddany odpowiednim działaniom kontrolno-prawnym.

    > No to jak wyżej. Brak czy zasłonięta tablica to halt w punkcie
    > kontrolnym lub konieczność jazdy przez bramkę, na której uiszcza się opłatę.

    Na roletce moze byc cudzy numer.
    Poza tym nie wiem czy zauwazyles - ale tu chodzi o system bez zadnych
    bramek, tzn bez szlabanow. Bo trzeba rozliczac tez dwupasowe drogi krajowe
    pelne skrzyzowan.

    J.

  • 30. Data: 2011-08-21 11:22:37
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-08-20 14:33, R2r pisze:
    > cenę. Skoro chwali się (sic!), że stać go na zapłacenie 2 mld. zł kary
    Oczywiście miało być 2 mln. :-S

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __