  • 31. Data: 2011-08-21 11:26:39
    Temat: Re: [OT] Re: Jak sie bronic?
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-08-20 22:48, J.F. pisze:
    > Poza tym nie wiem czy zauwazyles - ale tu chodzi o system bez zadnych
    > bramek,
    Hę? A bramownice to co to takiego?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 32. Data: 2011-08-21 11:30:39
    Temat: Re: [OT] Re: Jak si? broni??
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-08-20 14:40, masti pisze:
    > Dnia pięknego Sat, 20 Aug 2011 14:33:40 +0200 osobnik zwany R2r wystukał:

    > ale poczytałeś sobie dokumentację przetargu?

    Ale przeczytałeś co napisałem, a co wyciąłeś?
    Powtórzę zatem: interesuje mnie przede wszystkim kwestia techniczna.

    > a jednak nie czytasz tylko gadasz. 2 miliony nie 2 miliardy.
    Wiem, jedna literka może zmienić dużo. Przypuszczam, że Twój "zwycięsca"
    to nie skutek analfabetyzmu, ale też zwykła pomyłka.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 33. Data: 2011-08-21 11:44:14
    Temat: Re: Jak się bronić?
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ?> Jakieś pomysły?

    stare z brodą
    no i nie wiadomo czy zadziała:
    http://niebezpiecznik.pl/post/fotoradar-injection/

  • 34. Data: 2011-08-21 13:29:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 21 Aug 2011 11:30:39 +0200 osobnik zwany R2r wystukał:

    > Ale przeczytałeś co napisałem, a co wyciąłeś? Powtórzę zatem: interesuje
    > mnie przede wszystkim kwestia techniczna.

    ale przeczytałeś dokumentację przetargu?

    > Wiem, jedna literka może zmienić dużo.

    jest dosyć zasadniczą różnicą w kontekscie sugerowania jaki to wielki
    przekręt zrobili, ze na przetargu za 5mld mogą sobie pozwolić na płacenie
    1mld dziennie.

    PS: kary umowne zwsze wlicza się w cenę. Chyba, że ktoś jest samobójcą.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2011-08-21 13:54:08
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-08-21 13:29, masti pisze:

    > ale przeczytałeś dokumentację przetargu?

    Ale potrafisz przeczytać i zrozumieć proste zdanie:
    "interesuje mnie przede wszystkim kwestia techniczna"?
    Bo jak nie, to nie mamy o czym rozmawiać.

    > jest dosyć zasadniczą różnicą w kontekscie sugerowania jaki to wielki
    > przekręt zrobili, ze na przetargu za 5mld mogą sobie pozwolić na płacenie
    > 1mld dziennie.
    Wyraziłem jedynie wątpliwość co do tego, że rozwiązanie oparte na
    dodatkowych urządzeniach montowanych w samochodach jest maksymalnie
    tanie. Nie sugeruję żadnych przekrętów, lecz pytam o możliwości
    zastąpienia Viaboxów czymś, co każdy pojazd mechaniczny dopuszczony do
    ruchu już ma czyli tablicami rejestracyjnymi.
    Masz coś do powiedzenia w tej kwestii?

    > PS: kary umowne zwsze wlicza się w cenę. Chyba, że ktoś jest samobójcą.
    Oczywiste. Tak jak oczywistym błędem jest powiedzenie o karze dziennej w
    wysokości tego samego rzędu co wartość całego kontraktu. Do tego błędu
    już się przyznałem i poprawiłem. No ale Ty znalazłeś sobie z jednej
    litery punkt zaczepienia do awantury...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 36. Data: 2011-08-21 14:00:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 21 Aug 2011 13:54:08 +0200 osobnik zwany R2r wystukał:

    > Ale potrafisz przeczytać i zrozumieć proste zdanie: "interesuje mnie
    > przede wszystkim kwestia techniczna"? Bo jak nie, to nie mamy o czym
    > rozmawiać.

    skoro nie masz ochoty zadać sobie odrobinę trudu to nie chce mi się
    odwalać roboty za Ciebie

> [...]
    > zastąpienia Viaboxów czymś, co każdy pojazd mechaniczny dopuszczony do
    > ruchu już ma czyli tablicami rejestracyjnymi. Masz coś do powiedzenia w

    tak, jest taka możliwość. Ale tu się liczy całościowe rozwiązanie i
    widocznie nie było innego tańszego

  • 37. Data: 2011-08-21 14:15:18
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-08-21 14:00, masti pisze:
    > skoro nie masz ochoty zadać sobie odrobinę trudu to nie chce mi się
    > odwalać roboty za Ciebie
    Dziękuję, ale nie jest mi to potrzebne. :-)

    > tak, jest taka możliwość. Ale tu się liczy całościowe rozwiązanie i
    > widocznie nie było innego tańszego
    Na dzień dzisiejszy funkcjonuje takie a nie inne rozwiązanie i
    podejrzewam, że zgodnie z warunkami umowy będzie funkcjonować przez
    jakiś konkretny czas. Ale pytam właśnie o możliwości na przyszłość, bo
    moim zdaniem to obecne nie jest idealne.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 38. Data: 2011-08-21 14:19:50
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > Wskaż krajowy system kompatybilny z funkcjonującymi w innych krajach
    > UE. Bo - z tego co wiem - każdy kraj robi po swojemu.
    Czyli co? Jak dziś nie ma to i nie będzie w przyszłości?

    > Odróżniasz postawienie pojedynczego urządzenia od postawienia tysięcy
    > urządzeń?

    Takich urządzeń jest dziś więcej. Owszem, jeszcze nie tysiące, ale
    kiedyś telefonów komórkowych było w całym kraju zaledwie tysiące, a dziś
    dziesiątki milionów...

    > I co z tego, że kaucja?

    To z tego, że jako użytkownik systemu tracisz jedynie odsetki od
    zamrożonej kaucji. Gdybyś musiał to kupić to traciłbyś więcej.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 39. Data: 2011-08-22 09:40:41
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > potrzeby zatrzymać lokomotywę drogową...
    > Każda lokomotywa drogowa ma być natychmiast zatrzymana na każde żądanie
    > przechodniów, woźniców i jeźdźców, którzy wyrażą to podniesieniem ręki.
    > Największa dopuszczalna szybkość lokomotyw drogowych ograniczona zostaje
    > poza obrębem osiedli do 6 kilometrów na godzinę, a w osiedlach do 3
    > kilometrów na godzinę..."
    > "Locomotive act"
    > "Locomotive act" został uchylony dopiero po trzydziestu latach. Uchwała ta
    > skutecznie storpedowała w Anglii wszelki postęp techniczny w budownictwie

    Świetne, ale i przerażające.
    Tak na serio to chyba sobie pozdrapuję naklejkę i pojedyncze litery z
    rejestracji bo chyba mniejsza kara jest za nieczytelne blachy niż za
    prędkość.
    Jak do tej pory kapeluchy robiły jakieś cuda hamowania przed fotoradarami
    powodując niebezpieczne sytuacje na drogach tak ciekaw jestem co teraz
    wymyślą na te bramki.
    Przed każdą będzie hamowanie awaryjne lub jazda bokiem? Strach się bać.

    Kub@

  • 40. Data: 2011-08-22 10:27:55
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-22 07:40:41 +0000, "Kub@" <k...@p...onet.pl> said:

    > Przed każdą będzie hamowanie awaryjne lub jazda bokiem? Strach się bać.

    Już widać, co się dzieje.
    Zaczynają jechać na okrak - z linią (ciągłą czy przerywaną) między kołami...

    > Strach się bać.

    Strach myśleć o czasach przejazdów.
    Nie, nie osobówke - te rządzący mają w dupie, ale to nie problem.
    Problemem będzie spowolnienie _całego_ transportu w kraju...

    --
    Bydlę