  • 1. Data: 2011-08-19 12:17:26
    Temat: Naprawa wgnieceń po gradobiciu Podkarpacie
    Od: Jaco21 <a...@p...onet.pl>

    Witam

    Ma ktoś namiary na firmę/szpeca naprawiającego wgniecenia po
    gradobiciu bez konieczności lakierowania samochodu a działającego w
    okolicach Rzeszowa?

    ASO chce mi lakierować samochód a tego za względu na utratę wartości
    chcę uniknąć.

    Znalazłem salony Smart Repair ale niestety nie działają na
    podkarpaciu :-(
    http://www.s-plus.pl/salony/

    Ma ktoś może inne, sprawdzone namiary?

    pozdrawiam
    Ano21

  • 2. Data: 2011-08-19 16:12:45
    Temat: Re: Naprawa wgnieceń po gradobiciu Podkarpacie
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

[...]

    w zeszłym roku
    była akcja w Opolu po gradobiciu przyjechała firma jakas
    na kilka dni do OPola i naprawiali takie wgniecenia bez malowania,
    spoźniełem się trochę:(
    na placu PZU, widac ze na zlecenie PZU to robili od reki.

  • 3. Data: 2011-08-25 13:26:49
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl>

    Użytkownik "Jaco21" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Witam

    > Ma ktoś namiary na firmę/szpeca naprawiającego wgniecenia po
    > gradobiciu bez konieczności lakierowania samochodu a działającego w
    > okolicach Rzeszowa?

    Po 2-3 latach te miejsca zardzewieją i zaczną się robić dziury?

    > ASO chce mi lakierować samochód a tego za względu na utratę wartości
    > chcę uniknąć.

    No tak, zapomniałem. Przecież takie auto "podpudrowane" "puści się do Żyda"
    jako niebite, nielakierowane, ganc nóweczka, igiełeczka bez najmniejszej
    ryski i w ogóle nie posiadające żadnej ukrytej wady :)