  • 1. Data: 2011-08-18 21:11:04
    Temat: ELM327 - uzywa ktos?
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Ktos z grupowiczow uzywa interfejsu diagnostycznego ELM327?
    Jezeli tak, to z jakim oprogramowaniem i jakie skutki to daje?
    Z jakimi autami sa problemy lub jakies specyficzne programy?

    U mnie do Alfy 156 zadzialal tylko z programem Fiat ECU Scan.
    --
    venioo
    GG:198909

  • 2. Data: 2011-08-18 22:18:47
    Temat: Re: ELM327 - uzywa ktos?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-18 21:11, venioo pisze:
> [...]
    > Z jakimi autami sa problemy lub jakies specyficzne programy?
    >
    > U mnie do Alfy 156 zadzialal tylko z programem Fiat ECU Scan.

    Używam z Saabem 9-3. Działa także z oplem moovano, golfem 3, audi a6c5,
    a4b5, passat B5, i wiele innych z OBD2.
    Program to różnie, dużo bezpłatnych wystarczy na odczytanie błędów,
    testowo używałem PCMscan i scan master.
    Aha nie zadziałał z peugotem 307 1.6HDi

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-08-18 22:35:37
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Z jakimi autami sa problemy lub jakies specyficzne programy?
    > U mnie do Alfy 156 zadzialal tylko z programem Fiat ECU Scan.

    Jak potrzebujesz do Alfy to najpierw określ się jaki silnik (do JTD to
    OBDII), a najlepiej odwiedź forum alfaholicy.org i/lub fiatecuscan.net

    Linków bezpośrednich nie podaje, bo zara mnie posądzą o reklamę (miałem
    156'ke)

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2011-08-18 23:16:27
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-18 22:35, Irokez pisze:

> [...]
    > OBDII), a najlepiej odwiedź forum alfaholicy.org i/lub fiatecuscan.net
    >
    > Linków bezpośrednich nie podaje, bo zara mnie posądzą o reklamę (miałem

    Do Alfy nie potrzebuje, bo mam specjalny kabelek do Alfy :) i na
    Alfaholikach jestem zapisany :) i lepszy do Alfy jest Alfadiag, chociaz
    trudniejszy w obsludze.
    Z tym ze ELM327 bardziej stabilnie dziala np. z FiatEcuScan.
    Alfe podalem jako przyklad, bo akurat mam na podwórku.
    Dało sie zczytać silnik, ale nie dało sie już np. modułu ABS.
    Ale do tego mam specjalny kabel, jak pisalem wczesniej.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 5. Data: 2011-08-18 23:18:28
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-18 22:18, Lewis pisze:
    > Aha nie zadziałał z peugotem 307 1.6HDi

    No wlasnie tego sie obawialem. Jako ze to tanie zabawki, to nabylem
    ELM'a w nadziei, ze zdiagnozuje bolaczki żonowego p106, a tu dupa :(
    Dlatego tu zapytalem, zeby miec oglad, czy to ze mnie taka d... czy
    ogolnie nie ze wszystkim dziala ;)

    PS. Dziala z Alfa 156 1.6ts, ale tylko jesli chodzi o diagnostyke silnika.

  • 6. Data: 2011-08-19 10:23:23
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > No wlasnie tego sie obawialem. Jako ze to tanie zabawki, to nabylem ELM'a
    > w nadziei, ze zdiagnozuje bolaczki żonowego p106, a tu dupa :(

    no przecież Ci pisałemże nie zadziała z pugmi ani z cytrynami.

  • 7. Data: 2011-08-19 10:58:53
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > Dało sie zczytać silnik, ale nie dało sie już np. modułu ABS.
    > Ale do tego mam specjalny kabel, jak pisalem wczesniej.

    Bo ELM jest do silnika i nic więcej.
    Nawet nie potrafi się przełaczyć na odpowiednią linię.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2011-08-19 11:01:16
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-18 23:18, venioo pisze:

    > PS. Dziala z Alfa 156 1.6ts, ale tylko jesli chodzi o diagnostyke silnika.

    Ten interfejs jest tylko do diagnostyki silnika. Niektórzy sprzedawcy
    (pewnie znudzeni pytaniami i reklamacjami) wyraźnie zaznaczają to w
    opisach, że np. błędu poduszek się nim nie skasuje. Działa z Focusem I i
    II benzyna.

    --
    MZ

  • 9. Data: 2011-08-19 12:19:16
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > no przecież Ci pisałemże nie zadziała z pugmi ani z cytrynami.

    z P406 (2.016v) i P307(2.0 HDi) dziala...

    --
    ml

  • 10. Data: 2011-08-19 14:38:40
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-19 12:19, Marcin Luty pisze:
    > U?ytkownik "PM"<x...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > z P406 (2.016v) i P307(2.0 HDi) dziala...

    Wypadałoby dodać, że działa w mocno ograniczonym zakresie. Pozwoliło na
    coś więcej niż odczyt kodów błędów ECU?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl