  • Data: 2022-09-07 19:49:17
    Temat: Re: [OT] Re: DAB zabije retro radio?
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To ja się podepnę pod tę akcję promocyjną z bezczelną auto reklamą:
    > http://qdgal.sourceforge.net/
    >
    > Idea ta sama: "się wrzuca, się ma". Bez konfiguracji, bez żadnej bazy
    > SQL, bez ceregieli. open-source.
    >
    > Mateusz

    No to i ja się podepnę wstawiając inne linki ;-)

    http://www.grzegorz.kurczyk.pl/galeria.php?usr=&gal=
    Naprawa+starego+radia+RCA

    http://www.grzegorz.kurczyk.pl/galeria.php?usr=&gal=
    Stare+radia

    lub do całości
    http://www.grzegorz.kurczyk.pl/

    p.s. galeria nie wyświetla mi filmów. Sam ją rzeźbiłem lata temu w PHP i
    jak to w życiu nigdy nie było czasu jej skończyć. Może ten wątek na
    grupie mnie sprowokuje aby doskrobać parę linijek w kodzie coby filmy
    też było widać ;-)

    Ale dziękuję Kolegom propozycje. Z chęcią się temu przyjrzę, o ile ten
    nieszczęsny czas pozwoli...

    Grzegorz