    From: Edek Pienkowski <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [OT] Re: Czy są wśród Was freelancerzy?
    Date: Fri, 24 Aug 2012 09:34:31 +0000 (UTC)
    <k0pd6t$3qg$1@inews.gazeta.pl> <k0rg43$blt$1@mx1.internetia.pl>
    <k0s737$js9$1@inews.gazeta.pl> <k0u79k$qio$1@mx1.internetia.pl>
    <k0v38n$1v4$1@inews.gazeta.pl> <k0v6kr$pjo$1@inews.gazeta.pl>
    <k0vcc0$qj1$1@inews.gazeta.pl> <k11i9o$kkt$1@inews.gazeta.pl>
    <k128cv$5ca$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@4...com>
    <k1373r$4o2$1@news.icpnet.pl> <k13f3k$v4v$1@mx1.internetia.pl>
    <f...@g...com>
    <k153f1$86n$4@mx1.internetia.pl>
    <f...@g...com>
    <s...@l...localdomain>
    <k16049$86n$5@mx1.internetia.pl>
    <4...@g...com>
    <k17bq8$86n$6@mx1.internetia.pl>
    <9...@g...com>

    Dnia Fri, 24 Aug 2012 01:40:32 -0700, Roman W napisal:

    > Czyyli np. splaca dlugi, co ma *olbrzymi* pozytywny wplyw na sytuacje finansowa i
    psychologiczna.

    > A w ogole to nie rozumiem zwiazku pomiedzy Twoimi argumentami, a tym co napisalem.

    Napisałeś, że lepiej opłacony pracownik pracuje lepiej. Może statystycznie
    to jest prawda, ale pracodawca ma doczynienia z jednym człowiekiem lub grupą.
    Zanim te statystyczne zyski osiągnie minie dużo czasu - mówimy o płacy
    minimalnej. Bardziej wartościowe jest stabilne zatrudnienie w sytuacji,
    gdzie ledwo starcza na spłacenie długów, niż w krótkim terminie nawet dwa
    razy wyższe zarobki, no i nie ma co się łudzić że minimalna faktycznie
    wzrośnie o 100%. Ludzie nie są sferyczni, mają nawyki i nawet jak chcą
    się zmienić żeby utrzymać pracę i zarobki musi minąć trochę czasu.

    Też nie rozumiem dlaczego pracownik widząc kogoś marnie opłacanego ma
    tracić szacunek dla pracodawcy. Ludzie mają zróżnicowane zarobki i
    większość ludzi sobie z tego zdaje sprawę. Ok, nie wiem ile zarabia
    sprzątająca wokół biurka quanta.

    Edek