eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingCarnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego › Re: [OT]Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    From: Zbigniew Malec <a...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [OT]Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Date: Thu, 7 Apr 2011 20:41:58 +0200

    On Thu, 07 Apr 2011 06:53:54 +0200, p...@p...onet.pl wrote:

    > ktory post o butach? nie pamietam - co
    > tam bylo?

    No, nie takie istotne. Ważne, że mi się spodobał :)
    Przy okazji, czytałeś może trylogię trojańską Dana Simmonsa? Występują tam
    takie roboty, które są miłośnikami twórczości Szekspira, i jakoś tak mi się
    zawsze z nimi kojarzysz. Nie mówię, że to źle, albo że to dobrze. Nie mówię
    też, że to jest jakkolwiek trafne spostrzeżenie (w końcu nie znam ciebie
    nic a nic, raptem paredziesiąt twoich wypowiedzi przeczytałem), nie mniej
    jednak zawsze mi się to jakoś tak kojarzy. Nevermind.

    > oczywistym jest ze niekonwencjonalnosc jest
    > wartoscia chyba juz pisalem zwlaszcza niekonwencjo
    > nalnosc kilkupoziomowa - czyli oddalenie sie od
    > swiata debili (politykow w radiu itp)

    Nie do końca bym się zgodził. Jest wielu niekonwencjonalnych debili (żeby
    wspomnieć choćby tylko o nagrodach Darwina), więc niekonwencjonalność nie
    jest dla mnie z automatu wartością. Od razu mówię, że ten debil, to nie do
    ciebie, to tylko takie ogólne spostrzeżenie.

    > nie ma sie co chwalic ze nie rozumie sie
    > moich postow - mi to zreszta nie przeszkadza
    > wazne ze ja je rozumiem

    Nie chwalę się, dzielę się moimi tutaj odczuciami.
    Skoro wypowiadasz się na forum publicznym, to jednak dobrze by było, żeby
    twoje wypowiedzi były zrozumiałe także dla innych. No chyba że piszesz do
    szuflady, przy czym w tym przypadku szuflada jest trochę większa.

    Zbyszek Malec