eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingCarnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego › Re: [OT]Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
  • Data: 2011-04-07 20:29:49
    Temat: Re: [OT]Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > No, nie takie istotne. Ważne, że mi się spodobał :)
    > Przy okazji, czytałeś może trylogię trojańską Dana Simmonsa? Występują tam
    > takie roboty, które są miłośnikami twórczości Szekspira, i jakoś tak mi się
    > zawsze z nimi kojarzysz. Nie mówię, że to źle, albo że to dobrze. Nie mówię
    > też, że to jest jakkolwiek trafne spostrzeżenie (w końcu nie znam ciebie
    > nic a nic, raptem paredziesiąt twoich wypowiedzi przeczytałem), nie mniej
    > jednak zawsze mi się to jakoś tak kojarzy. Nevermind.

    od paru lat praktyczmie nic nie czytam zajmujac
    sie prawie wylacznie kompami - jedyne co przeczytalem
    w ostatnim roku to pare tomow cs lewisa

    jestem zmeczony bo okropnie zachorowalem
    na grype i teraz ledwie z trudem wybudzam sie
    by znowu isc spac - tak ze sorki ale chwilowo chyba strace
    jednak przytomnosc