eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingCarnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego › Re: [OT]Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
  • Data: 2011-04-08 19:27:12
    Temat: Re: [OT]Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > nie wiem czy wiesz ale powszechnie uwaza sie ze takie teksty sa
    > zabawne tylko dla tzw 'ciezkich debili' tak ze ...
    > ... twoje proby ukrywania swojego poziomu mentalnego
    > na niewiele ci sie zdadza, rozgarniety nie jestes ale ciagle
    > masz szanse nie spedzac swego zycia w celi natomiast niektorzy
    > bardziej zdecydowani pustoglowi tepole juz mz powinni prasowac sobie manatki
    kiedys wogole nie interesowalem sie
    spoleczenstwem ale ostatnie 3 czy 4 lata
    to dla mnie okres jakby mimowolnych studiow
    socjologicznych - poznalem nawet kilku ziomow
    po wyrokach (jeden skarzyl mi sie wiedzac ze latam
    po oficjelach z sadow ze w warszawie na kamczatce
    i grenadierow policja bije wiezniow do krwi
    po czym przemalowuje izbe co tydzien na bialo -
    co samo nadaje sie do prokuratury) ale zaden
    z nich nie byl tak obrzydliwy jak tutejsi sporadyczni
    socjopaci - ci to musza miec rodzinki....