eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPodtrzymanie zasilania na 5VRe: [OT] Podtrzymanie zasilania na 5V
  • Data: 2013-11-04 23:09:11
    Temat: Re: [OT] Podtrzymanie zasilania na 5V
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2013-11-04 22:24, J.F. wrote:
    >> Utrzymuje się obecnie średno poziom lat 80-tych elektroniki użytkowej.
    >> Czyli wszędzie przekaźniki i radio z bluetooth.
    > Nie zauwazyles zaplonu, komputera, wtryskiwaczy, ABS z ESP,

    *Średnio*. Obok komputerów sa tez rozwiązania z XIX wieku. To uśrednia
    do poziomu z lat 80.

    >> Zaglądałem ostatnio pod
    >> maskę kilku nowych zlomów i prawie wszędzie pompą paliwa steruje
    >> przekaźnik. Bo tak.
    > No ale co - zly jest ?

    Tak. Moje się zepsuły 2x. Raz bo się skleił, dwa bo "przestał cykać" jak
    to fachowo określił fachowiec. Zamiast modulować wydajnośc pompy wsadza
    się zawór cisnieniowy upuszczający ciśnienie. I druty trzeba prowadzić
    grube przez cała długośc samochodu po kilka razy w te i nazad zamiast
    dać tranzystor tam gdzie potrzebny. Średniowiecze lub przynajmniej
    wczesny Gierek.

    >> U mnie w złomie dmuchawa steruje tranzystor. Szkoda
    >> tylko że liniowo i posiada radiator większy od silnika dmuchawy ...
    > Za to radia nie zakloca :-)

    Podobnie jak pierwszy lepszy falownik :) No ale w 2002 jeszcze nie
    wynaleźli.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: