eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPodtrzymanie zasilania na 5V › Re: [OT] Podtrzymanie zasilania na 5V
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Podtrzymanie zasilania na 5V
    Date: Mon, 04 Nov 2013 23:09:11 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <l595u8$hsr$1@node1.news.atman.pl>
    References: <l560s9$93d$1@speranza.aioe.org>
    <l563nn$gos$1@speranza.aioe.org><l56b31$4kf$1@speranza.aioe.org>
    <op.w50nkge9n0u1o8@moj> <l57p2g$m6k$1@mx1.internetia.pl>
    <l58q1v$4ng$1@node1.news.atman.pl>
    <1otwdz5ujfeif.esobtww2jnsh$.dlg@40tude.net>
    <l5922d$djq$1@node1.news.atman.pl>
    <mux7mmfhnjsf$.1uvm7to2iuqbe$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 193.0.194.227
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1383602952 18331 193.0.194.227 (4 Nov 2013 22:09:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Nov 2013 22:09:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
    In-Reply-To: <mux7mmfhnjsf$.1uvm7to2iuqbe$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:654336
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2013-11-04 22:24, J.F. wrote:
    >> Utrzymuje się obecnie średno poziom lat 80-tych elektroniki użytkowej.
    >> Czyli wszędzie przekaźniki i radio z bluetooth.
    > Nie zauwazyles zaplonu, komputera, wtryskiwaczy, ABS z ESP,

    *Średnio*. Obok komputerów sa tez rozwiązania z XIX wieku. To uśrednia
    do poziomu z lat 80.

    >> Zaglądałem ostatnio pod
    >> maskę kilku nowych zlomów i prawie wszędzie pompą paliwa steruje
    >> przekaźnik. Bo tak.
    > No ale co - zly jest ?

    Tak. Moje się zepsuły 2x. Raz bo się skleił, dwa bo "przestał cykać" jak
    to fachowo określił fachowiec. Zamiast modulować wydajnośc pompy wsadza
    się zawór cisnieniowy upuszczający ciśnienie. I druty trzeba prowadzić
    grube przez cała długośc samochodu po kilka razy w te i nazad zamiast
    dać tranzystor tam gdzie potrzebny. Średniowiecze lub przynajmniej
    wczesny Gierek.

    >> U mnie w złomie dmuchawa steruje tranzystor. Szkoda
    >> tylko że liniowo i posiada radiator większy od silnika dmuchawy ...
    > Za to radia nie zakloca :-)

    Podobnie jak pierwszy lepszy falownik :) No ale w 2002 jeszcze nie
    wynaleźli.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: