    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.internet.pomoc
    From: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>
    Subject: Re: [OT] Neostrada
    <637521cd$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <63753c15$0$468$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...debian.org.pl>
    <tl3lo3$3s08$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <63755dec$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <tl3r6h$41iq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <63757112$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <s...@f...debian.org.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: 17 Nov 2022 15:59:40 GMT

    Jest Thu, 17 Nov 2022 13:34:17 +0100, Jarosław Sokołowski pisze:
    > Pierwsze co mi przyszło do głowy, to utworzenie odznaczenia "Zasuszony
    > Dla Polskiego Usenetu". A stąd już do gabloty droga prosta. Upierać się
    > przy tym nie będę, obok metody suchej istnieje też metoda na mokro, ją
    > także można zastosować.

    Przecież przy tak bogatej ekspozycji będzie miejsce na dwie gabloty.
    Jedn dla zasuszonego (za osiągnięcia) oraz druga, uwodniona (jako
    przestroga, że jeśli się za bardzo popłynie na grupach, to można nieźle
    umoczyć).

    [ ... ]

    > W końcu te interesy pozamykano, na ogół jednocześnie z towarzyszącymi im
    > serwerami NNTP. To co dobrego mogę o Nieboszczce napisać, to brak pomysłów
    > na bramki.

    Rzeczywiście, ogólnodostępnych bramek nie było podpiętych. Ale takie
    bardziej niszowe - jak najbardziej. Bodaj ostatnią zamknęliśmy na
    początku jesieni (na życzenie bramkarza).

    > Może dlatego serwer NNTP uchował się tak długo? Zaś co do nazwy,
    > to ona kompletnie nieistotna.

    Mi się jednak wydaje, że akurat ta była dobrana wyjątkowo niefortunnie.
    Ludziom się wydawało, że to tylko dla klientów Neostrady i nawet nie
    próbowali korzystać.

    > Gdyby jej nie miał i występował wyłącznie
    > jako IP, nic by to nie zmieniło.

    W tym przypadku to byłaby nawet lepsza opcja.

    k.