  • 51. Data: 2009-05-23 21:43:05
    Temat: Re: OT, NTG,RGC :) Re: Jeśli ktoś chciałby zobaczyć...
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Piotr May pisze:

    > Odwal sie. Daj sie posmiac :)
    > sesja... (tak, jeszcze mi sie chce) wiec musze jakos odreagowac :)

    tylko błagam, nie tłumacz mu co to jest RGC bo i ja zejde tu ze smiechu :)

    --
    Sławomir Żurawski - Arni
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 52. Data: 2009-05-24 09:04:04
    Temat: Re: do pana P.
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Piotr May <p...@r...pl> wrote:

    >zieeew

    Popuscilo?;) Pamietasz? Bywalo ze ktos wpadal, nie kumal subtelnosci i
    probowal jakos efektownie zablysnac za wszelka cene... Zwykle z tresci
    dalo sie wywrozyc, czy rokuje nadzieje. I niekiedy zostawal na dluzej
    po poprawkach;)
    W tym przypadku juz nie tresc ale dlugotrwalosc "grzybowej kampanii"
    swiadczy o jakims glebszym uposledzeniu, kompleksach czy chuj wi co.
    Tego sie koresponencyjnie nie zaleczy a nasmiewac z ulomnosci jakos
    nieelegancko, chyba?
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 53. Data: 2009-05-24 11:40:55
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sat, 23 May 2009 23:43:05 +0200
    Arni wrote:

    > tylko błagam, nie tłumacz mu co to jest RGC bo i ja zejde tu ze smiechu :)

    ...a co to jest RGC? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 54. Data: 2009-05-24 11:42:28
    Temat: Re: OT, NTG,RGC :) Re: Je?li kto? chciałby zobaczyć...
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sat, 23 May 2009 21:19:38 +0200
    Grzybol wrote:

    > Ciebie już tak zruchali że im się znudziłe?? Teraz korkiem chyba zatykasz...
    > Niby na grupie uchodzisz za takiego pseudodziennikarza, intelygenta, a Ty
    > zwykły chuj jeste?...

    Serio chce Ci sie tak użerać? Przyjemność Ci to sprawia czy jak?

    Ludzie to mają dziwne upodobania...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 55. Data: 2009-05-24 11:43:52
    Temat: Re: Je?li kto? chciałby zobaczyć...
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sat, 23 May 2009 10:09:40 +0200
    Grzybol wrote:

    > Gildorku, ja cudze maluje. Nie swoje.

    Jajka?

    MSPANC 8o)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 56. Data: 2009-05-24 13:31:53
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...
    > Serio chce Ci sie tak użerać? Przyjemność Ci to sprawia czy jak?
    > Ludzie to mają dziwne upodobania...

    Ja tylko odpisuje. Tak samo idiotycznie jak żartobliwy P.May.

    --
    Grzybol

  • 57. Data: 2009-05-24 13:33:13
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisal w wiadomosci
    > Tego sie koresponencyjnie nie zaleczy a nasmiewac z ulomnosci jakos
    > nieelegancko, chyba?

    Ty jakos juz za dlugo tu jestes... I pomimo, zes niezle pierdolniety, to
    jakos Cie tu oszczedzaja.

    --
    Grzybol

  • 58. Data: 2009-05-24 15:49:40
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sun, 24 May 2009 15:31:53 +0200
    Grzybol wrote:

    > Ja tylko odpisuje. Tak samo idiotycznie jak żartobliwy P.May.

    "Człowieku, nie bonć takim materialistoł, czeba sie wyluzować..."

    (C) laska z chlopaki nie płacą.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 59. Data: 2009-05-25 11:59:26
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 23 Maj, 22:50, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
    > A Ty jak się zachowujesz? A Twój Arni jak się zachowywał? Nie widzisz, że
    > wylazł z Ciebie większy BUC niż ze mnie? Nie dostrzegasz tego jak sam
    > złapałeś się w swoją pułapkę? Jak dajesz dupy z każdym postem? Miernoto...

    Patrzę, patrzę, patrzę i patrzę.... a nawet sobie czytam (znaczy nie
    tylko patrzę ale składam literki w wyrazy)
    Jakiś Grzybol, widzę, no nie widzę Grzybola tylko te literki se
    składam co to on je podobno potrafi wystukać na klawiaturze.
    No ale nie odchodząc od wątku, ten Grzybol, to wszyscy co czytają
    twierdza że idiota i frustrat jakiś, ale jak nie jak tak bo chłopak
    tak ciągle od dupy strony pisze i o tym i o tamtym.
    Arni mu sie nie podoba ( a to ładny chłopak), Pio mu się nie podoba
    ( no może bym w tym przypadku i zrozumiała, ale w końcu de gustibus
    non est disputandum, więc tez nie rozumiem), i ciągle powołuje się na
    swoją subiektywną opinie na temat czyjegoś zachowania że też mu się
    nie podoba.
    A co to kurwa pl.rec.motocykle to przecież nie delicje są, nie
    wszystkim sie muszą podobać. Tylko ten Grzybol nie rozumie, widocznie
    nic a nic. Pisać mus ma.
    Ludzie to różni są i dobrze, świat dzięki temu jest ciekawszy. Czasem
    tylko męczący potrafią być, bo jak taki człowiek czuje się
    niedoceniany, gadać z nim nie chcą i on musi obrażać żeby czuć się
    zauważonym przez innych, to smutno mu musi być albo na ciągłym nerwie
    trzymać się musi co by z innymi ludźmi konwersacje nawiązać.
    Tylko troli karmić nie wolno, wybacz Arni że wyciągam więc z wora.
    Tylko tak z czystego zainteresowania socjopatologią, wątek mnie
    zainteresował.
    Dużo takich tu było jak ten piszący Grzybol i dużo jeszcze będzie.
    Niektórych się pamieta a większość odchodzi sobie w czarną dziurę
    netu. Ale przez lata to oni nic a nic sie nie zmieniają, bo ten
    Grzybol np. taki sam jak ten od tej płaszczki czy jakoś tak, tamten
    też był sfrustrowany własnym jestestwem i musiał się dzielić.
    A ja to właściwie jedno pytanie tylko do Grzybola mam, masz Ty
    Grzybole pulowerek i pantalonki?

    pozdrawiam
    Mika
    z potforką

  • 60. Data: 2009-05-25 13:49:51
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Mika" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    > Mika
    > z potforką

    Potworze z potforka, jak nie chciał Cie dzisiaj żaden pies zerżnąć, to nie
    odreagowuj na mnie. Może jeszcze i Tobie się trafi jakieś ruchanko. Nie
    rozpaczaj. W końcu sporo facetów pije wódę i któryś kiedyś się pomyli...

    --
    Grzybol