  • Data: 2010-11-05 18:19:27
    Temat: Re: [OT] Leasing, kolizja drogowa, UT - problem
    Od: KriSSo <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-05 17:59, cef pisze:

    > No to pewnie źle coś podałeś przy zgłaszaniu szkody
    > i rozliczyli Cię jak VATowca.

    Nie wydaje mi się, żeby źle coś zaptaszkował, bo akurat w kwestii tego,
    czy jestem VAT'owcem, czy nie jestem, mam pełną świadomość :). Poza tym
    wiesz, no dzwoniłem do TU (po otrzymaniu pisma co prawda), tłumaczyłem w
    czym rzecz, trzy razy powtarzając w kółko, że nie jestem płatnikiem VAT,
    a oni uparcie, że VAT muszę pokryć ewentualnie namówić VW Leasing, by
    przyjęli fakturę na siebie i zapłacili ten VAT za mnie.

    Wtedy dzwonię do VW Leasing, a oni twierdzą, że faktura wystawiona na
    mnie jest fakturą poprawną i że gdyby wystawiono na nich, to by odesłali
    fakturę zerową czy coś itd..... Więc poczułem się .... wiadomo jak.

    > Trochę pokomplikowałeś sobie sprawę płacąc te kwotę.

    Samym zapłaceniem ponoć nie pokomplikowałem, bo dostałem na tę wpłatę
    VATu z ASO KP i tyle.

    > Napisz pismo wyjaśniające,
    > jeśli towarzystwo nie uwzględni wyjaśnień, to wtedy dopiero
    > próbuj odwracać faktury.

    No tak spróbuję zrobić.

    > Ale skoro piszesz, że kwota nie warta zachodu....
    > Kosztowna lekcja daje lepszy efekt :-)

    No teraz nie jest to kwota wysoka, ale jutro może być. Dlatego walczę o
    tę sprawę, czeka mnie jeszcze kilka lat leasingowego stresu i muszę się
    jakoś zacząć przed tym bajzlem bronić. Na pewno więcej na żaden leasing
    się namówić nie dam, ale ten trzeba dokończyć.

    --
    Pozdrawiam,
    KriSSo