  • Data: 2010-11-05 19:11:32
    Temat: Re: [OT] Leasing, kolizja drogowa, UT - problem
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości news:

    > Jaka była zaakceptowana wycena ASO<->TU?
    > Na 20 czy na 10zł?

    Żadna.
    ASO chciało 20, TU chciało dać 10.

    > Nie da się tak.

    Tak właśnie się stało, powtarzam po raz n-ty.

    > O widzisz -- nie zdecydowało się.
    > Nie doszło w ogóle do naprawy.

    Bo nie zgodziłem się na bezgotówkową.
    Chciałem najpierw odszkodowania, a później naprawy.
    A nie odwrotnie, jak to jest w tym pokręconym kraju praktyką.

    > To logiczne. Ale wcześniej sugerowałeś, że ASO może
    > w tranzakcji bezgotówkowej zrobić klienta w jajo.

    ASO nie.
    Ubezpieczyciel.

    Sugerowałem że słyszałem o przypadkach, gdy auto było naprawione, a
    odszkodowanie nie pokryło faktury.

    > Nie może. Znaczy może, ale i tak będzie końcowo
    > w plecy i to grubo.

    Ale auto będziesz odzyskiwał z policją.
    Miałem tak kiedyś, auto zostało zawiezione do ASO, były oględziny i
    rozebranie auta, a potem decyzja o szkodzie całkowitej.
    I ubezpieczyciel się wypiął, stwierdził że on nie zlecał rozbierania auta,
    że ASO zrobiło to z własnej inicjatywy.
    I ASO zażyczyło sobie kasę ode mnie za tą czynność.
    Oczywiście jej nie dostało, ale co się nawalczyłem o wydanie wraku, to moje.

    Taki co to łyka wszystko co mu powiedzą, zapłaciłby po kilku dniach.

    Więc mi nie gadaj, że bezgotówkowo oznacza pewność że nie będziesz dopłacał
    i będzie wszystko cacy, bo sam przetestowałem że to nieprawda, a przypadek
    wcale nie był odosobiony.
    Jak nie wierzysz to poszukaj w necie podobnych.