  • Data: 2010-11-05 18:52:57
    Temat: Re: [OT] Leasing, kolizja drogowa, UT - problem
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KriSSo wrote:

    > Poza tym wiesz, no dzwoniłem do TU Wtedy dzwonię do VW Leasing,

    Przez telefon to się klienta spławia.
    Gdybyś odparował to żądanie
    pisemnie od razu - podając stosowne fakty, to ASO załatwiłoby sobie
    dopłatę tej kwoty. A bajdurzenie niektórych grupowiczów o wystawianiu
    faktur na leasingodawcę możesz sobie między bajki włożyć.
    A tak ubezpieczyciel zaciera rączki, że znalazł jelenia
    (przepraszam za ten epitet), który najpierw zapłacił, a teraz nie będzie
    miał ochoty
    bujać się po sądach.

    > No tak spróbuję zrobić.

    Tylko musisz mieć świadomość, że oni sprawe mają zamkniętą
    (ASO dostało swoje, ubezpieczyciel wypłacił mniej) i najprawdopodobniej
    oleją temat licząc, że nie bedziesz dochodził po sądach.

    > No teraz nie jest to kwota wysoka, ale jutro może być. Dlatego walczę
    > o tę sprawę, czeka mnie jeszcze kilka lat leasingowego stresu i muszę
    > się jakoś zacząć przed tym bajzlem bronić. Na pewno więcej na żaden
    > leasing się namówić nie dam, ale ten trzeba dokończyć.

    Laesing nie jest zły, tylko trzeba wiedzieć na czym polega.
    Ze szczegółami. Dla pogłębienia stresu sprawdź co Twoja umowa
    przewiduje jak np na 2-3 miesiące przed wykupem bedzie szkoda całkowita ;-)
    Chociaż jak masz umowę kilkuletnią, to i nie bedzie to wiele warte,
    ale np sprawdź po 2-3latach