  • 131. Data: 2012-06-27 15:38:03
    Temat: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 12:28, quent wrote:
    > W dniu 2012-06-27 13:16, kamil pisze:
    >> To nie przejadaj.
    >
    > No no... od razu świat stanie na nogi.
    > Przemyśl proszę zanim coś napiszesz.

    Jednym słowem jesteś wielkim fanem rozwiązań, przed których wdrożeniem
    we własnym życiu będziesz bronić się do upadłego.

    Dla mnie wystarczy, dziękuję.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 132. Data: 2012-06-27 15:38:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.06.2012 15:33, quent pisze:

    > Jest przecież instytucja regresu którą może wykorzystać dowolny
    > ubezpieczyciel przejmując prawo do ściągnięcia kasy ze sprawcy w imieniu
    > swojego klienta.

    Jakieś bzdury wypisujesz...

    Niby jakaś firma ubezpieczeniowa wypłacałaby ubezpieczenie
    poszkodowanemu (nie ubezpieczonemu) tylko dlatego, że ten upoważnił by
    ich do ściągania należności od (nieubezpieczonego) sprawcy?

    Kto by na to poszedł?!

    I ile wtedy wynosiłyby plisy OC, hmm?

  • 133. Data: 2012-06-27 15:40:32
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 12:27, quent wrote:

    > Chodzi o następne pokolenia ignorancie.
    > PL zadłuża się z dnia na dzień coraz bardziej.

    > Kto zniszczył czyje mienie?
    > Ty?
    > No to masz przesrane, współczuję.
    > Ja?
    > Więc ja mam przesrane - co Cię to obchodzi?

    Przesrane będzie mieć ten, któremu nieubezpieczony gołodupiec quent
    zniszczy, bo z czego niby oddasz?

    > Po to, żeby w ogóle auto mogło zostać wyprodukowane.
    > Płacisz za to a jak widać nawet nie wiesz.

    Wolisz, żeby to auto było wyprodukowane bez żadnych standardów? Niech
    sobie smrodzi, niech olej cieknie z silnika, po co komu normy,
    certyfikaty, licencje.

    > Drenują Ci kieszenie od lat, zadłużają kraj. Twoje dzieci będą miały
    > przechlapane. Ale co tam - masz na to wyje...e co nie?

    Ja dawno z tego kraju wyjechałem, dla dobra własnego i dzieci. Zamiast
    jęczeć i oczekiwać, że politycy działający tak samo od setek lat się
    zmienią, zrób coś ze swoim życiem.

    > Bezpłatnej!! Hahaha....
    > Leming normalnie
    > Ona jest droższa bo przez pośredników. Gdzieś Ty się kształcił??

    Kto jest droższy, szkoła? Czekaj, sprawdzę rachunek.

    Nie, nadal nie płacę nic poza podatkami, które się nie zmieniły od lat.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 134. Data: 2012-06-27 15:41:25
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 12:25, Iguan_007 wrote:

    > A to gdzies nie placi sie podatkow? Czy mowisz o realym panswtwie czy po prostu o
    urojonej utopii?

    W górskim szałasie niczego nie zapłacisz, nie będziesz mieć tam
    przepłaconej autostrady ani stadionu.

    Co powstrzymuje Cię przed wyprowadzką?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 135. Data: 2012-06-27 15:43:07
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 14:33, quent wrote:

    > Naiwnością jest myślenie, że nie zrobiły tego w trosce o swojego obywatela.
    > Lobby firm ubezpieczeniowych jest bardzo wpływowe. Przy pomocy ustawy
    > gwarantuje się firmom ubezpieczeniowym stały przychód - oni nie dadzą
    > sobie tego odebrać, o nieee.

    I jeszcze żydów, iluminatów i ludzi-gadów z mgławicy Oriona.

    > Jest przecież instytucja regresu którą może wykorzystać dowolny
    > ubezpieczyciel przejmując prawo do ściągnięcia kasy ze sprawcy w imieniu
    > swojego klienta.
    > Długoby pisać... ale czasu mało.

    I z czego sciągnie od bezrobotnego mietka w starym polonezie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 136. Data: 2012-06-27 15:47:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 12:38, quent wrote:

    > Nie próbuj mnie obrażać, nie jesteś w stanie.

    Obrażać? Ośmieszasz się sam wystarczająco skutecznie...

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 137. Data: 2012-06-27 15:53:23
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Wednesday, June 27, 2012 11:08:06 PM UTC+10, quent wrote:
    > Z tego samego powodu tańsze będą usługi medyczne gdy nie będzie
    > obowiązkowego ubepieczenia zdorowotnego.

    Tansze? Wiesz z doswiadczenia (podziel sie) czy z ulotki partyjnej? Stawiam na
    ulotke. Przy prywatnym lecznictwie koszt ubezpieczenia wcale nie jest maly. A
    ubezpieczenie i tak kazdy bedzie raczej placil bo koszty medyczne w prywatnym
    systemie sa absurdalne ("bo ubezpieczalnia zaplaci"). Zeby nie byc goloslownym -
    place $250 ubezpieczenia na miesiac a i tak pierwsze $500 za pobyt w szpitalu musze
    zaplacic z wlasnej kieszeni. Rezonans magnetyczny stopy to koszt ponad $1000, w
    Polsce 600zl (slyszalem od kogos, moze sie myle). Juz nie mowiac o takich
    przypadkach: http://news.ninemsn.com.au/health/8436839/aussie-mum
    s-1m-bill-for-overseas-holiday-birth

    Generalnie bez ubezpieczenia szpitalnego sie nie obejdziesz, wiec i tak bedziesz je
    placil. Chyba ze zaryzykujesz to http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080708
    191341AAJ2pHW

    > Idąc dalej - tańsza będzsie edukacja gdy nie będzie opłacana z podatków.
    > Itd.

    Tansza? Chyba troche fantazjujesz. Rok prywatnych studiow magisterskich w Australii
    kosztuje ok $18tys AUD czyli jakies 62tys zl. Nie wiem na jakiej polskiej uczelni
    musisz tyle placic.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 138. Data: 2012-06-27 15:56:18
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 12:34, Iguan_007 wrote:

    > Powinny byc obowiazkowe. Nieubezpieczony biedak ktory Cie potraci i uczyni kaleka
    do konca zycia nie zapewni Ci bytu. To ze jego wsadza do wiezienia wiele Ci nie
    pomoze.

    Będzie jeszcze na to więzienie płacić...

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 139. Data: 2012-06-27 16:01:04
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 14:04, de Fresz wrote:

    > 2-5 g rtęci. A ile miałeś termometrów rtęciowych w domu i jak często je
    > tłukłeś? To teraz porównaj to z ilością świetlówek, ich czasem życia
    > oraz brakiem realnego recyclingu.

    Mam w domu z 10 żarówek, przeciętna energooszczędna działa mi ze 2 lata
    bez problemu. Rodzina jest 3 osobowa, więc wypada na nas 1.6 żarówki
    rocznie. To jest 0.0016 grama rtęci rocznie. Pożyjemy pewnie z 80 lat,
    czyli przez całe życie moje wyrzucane żarówki wygenerują mniej rtęci,
    niż jeden stłuczony termometr. Termometry też lądują czasem na
    śmietniku, nie trzeba wcale tłuc ich przypadkiem.

    Spora szansa, że przez tych 80 lat recycling znacznie się usprawni, więc
    z tych 1.6g rtęci zostanie znacznie mniej. Do tego za 20 lat pewnie
    każdy będzie mieć w domu oświetlenie LED zamiast tych żarówek.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 140. Data: 2012-06-27 16:11:52
    Od: kamil <k...@s...com>

> [...]
    >
    > 2-5 g rtęci. A ile miałeś termometrów rtęciowych w domu i jak często je
    > tłukłeś? To teraz porównaj to z ilością świetlówek, ich czasem życia

    Mam w domu z 10 żarówek, przeciętna energooszczędna działa 6000-15000
    godzin. to są 2-5 lat świecenia po 8h dziennie. W praktyce niektórych
    nie zmieniałem przez całe życie, bo są w łazience gdzie światło zapalam
    na pół godziny w ciągu doby, niektóre częściej bo są w lampce obok
    biurka i z czasem po prostu słabiej świecą.

    Przyjmijmy więc dla uproszczenia, mi żarówka działa u mnie 2.5 roku bez
    problemu. Rodzina jest 3 osobowa, więc wypada na nas rocznie po 1.3
    żarówki z 0.002g rtęci w środku. To jest 0.0026 grama rtęci rocznie.
    Pożyjemy pewnie z 80 lat, czyli przez całe życie moje wyrzucę żarówki z
    sumaryczną zawartością rtęci rtęci 10 razy mniejszą, niż jeden stłuczony
    termometr. Termometry też lądują czasem na śmietniku, nie trzeba wcale
    tłuc ich przypadkiem. Nie bierzemy tu jeszcze nawet pod uwagę
    oszczędności z tytułu zużycia energii, 40 milionów ludzi z żarówkami
    energooszczędnymi to sporo mniej spalonego węgla.

    Spora szansa, że przez tych 80 lat recycling znacznie się usprawni, więc
    z tych 1.6g rtęci zostanie znacznie mniej. Do tego za 20 lat pewnie
    każdy będzie mieć w domu oświetlenie LED zamiast tych żarówek.

    Do dupy te twoje przemyślenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil