  • Data: 2012-06-27 15:40:32
    Temat: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/06/2012 12:27, quent wrote:

    > Chodzi o następne pokolenia ignorancie.
    > PL zadłuża się z dnia na dzień coraz bardziej.

    > Kto zniszczył czyje mienie?
    > Ty?
    > No to masz przesrane, współczuję.
    > Ja?
    > Więc ja mam przesrane - co Cię to obchodzi?

    Przesrane będzie mieć ten, któremu nieubezpieczony gołodupiec quent
    zniszczy, bo z czego niby oddasz?

    > Po to, żeby w ogóle auto mogło zostać wyprodukowane.
    > Płacisz za to a jak widać nawet nie wiesz.

    Wolisz, żeby to auto było wyprodukowane bez żadnych standardów? Niech
    sobie smrodzi, niech olej cieknie z silnika, po co komu normy,
    certyfikaty, licencje.

    > Drenują Ci kieszenie od lat, zadłużają kraj. Twoje dzieci będą miały
    > przechlapane. Ale co tam - masz na to wyje...e co nie?

    Ja dawno z tego kraju wyjechałem, dla dobra własnego i dzieci. Zamiast
    jęczeć i oczekiwać, że politycy działający tak samo od setek lat się
    zmienią, zrób coś ze swoim życiem.

    > Bezpłatnej!! Hahaha....
    > Leming normalnie
    > Ona jest droższa bo przez pośredników. Gdzieś Ty się kształcił??

    Kto jest droższy, szkoła? Czekaj, sprawdzę rachunek.

    Nie, nadal nie płacę nic poza podatkami, które się nie zmieniły od lat.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net