  • Data: 2012-06-27 16:21:02
    Temat: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/06/2012 12:30, de Fresz wrote:

> [...]
    > nigdzie indziej w świecie), niewydolny system administracji publicznej,
    > z jednym z najbardziej nieprzyjaznych przedsiębiorcom systemów
    > podatkowych, niewydolną służbę zdrowia, gdzie z jednej strony na
    > wszystko brakuje, a z drugiej wyrzuca się pieniądze garściami w błoto, a
    > jak człek się rozchoruje, to i tak musi dopłacać z własnej kieszeni,
    > więzienia pełne najgorszy zwyrodnialców - rowerzystów co na bańce
    > wracali do domu lub mieli w kieszeni 2 dżojnty - och tak! Jestem
    > przeszczęśliwy że na to wszystko mogę oddać łącznie grubo ponad połowę

    To zbuduj szałas w górach. Wyjedź z kraju. Załóż partię polityczną i coś
    zmień na lepsze.

    Efekt mojego i twojego podejścia do życia jest identyczny - nic się nie
    zmieni. Tylko, że ja zamiast biadolić i zgrywać myśliciela, poprawiam swoje.

    > Szkoda tylko że mój teść (nie mający uprawnień na gaz) musiał w swoim
    > domu poprawiać robotę spierdzieloną przez gazowników z certyfikatami.
    > Czy ty aby skończyłeś już szkołę średnią? Bo prezentowany ogląd świata
    > trochę temu przeczy...

    Szkoda, że jeszcze kanałowego nie poprawił po jakimś dentyście z
    certyfikatem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil