  • Data: 2012-06-27 22:02:34
    Temat: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-27 17:07, masti pisze:
    >> Nie ma takiej opcji żeby były droższe.
    >
    > bo tak Ci się wydaje?

    To oczywiste. Nie chce mi się udowadniać tego, że jeśli ubezpieczyciel
    ma z góry zapewniony zarobek ustawą to nie ma bodźca do obniżania cen
    takiego jaki miałby na uwolnionym rynku.
    To jest podstawa ekonomii ale zwykłego logicznego myślenia.

    > jaki prosty ten swiat Korwinowców

    ROTFL
    A co ma do tego JKM?
    O tym pisali już ekonomiści za czasów Bismarcka :-DDD

    > Czemu nie powołałeś się na przykład USA jak powyżej? Przecież by idealnie
    > pasował. Ops! Tam leczenie jest droższe,

    W USA nie ma wolnego rynku w tej dziedzinie. Ale Ty oczywiście o tym nie
    wiesz.

    > to był ubezpieczony

    I co. Nie idzie do więźnia?

    > to widać

    :-)

    > pokaż mi taki kraj gdzie człowiek w samochodzie jest ubezpieczony "po
    > zęby" czyli jak rozumiem za nic nie odpowiada

    Nie rozumiesz tego jak na kierowcę wpływa fakt, że jest ubezpieczony? Że
    ma auto z pierdylionem systemów esp, abs itp?
    To wyobraź sobie teoretyczną sytuację gdy ten sam kierowca zwieszony
    jest w szklanej kuli przed autem - jak wtedy jeździ? Przesadnie
    ostrożnie! Zapewne tak, że wręcz hamuje ruch.
    To banał jest, cieżko jest tego nie złapać :-/

    www.elipsa.info