-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.rec.foto.cyfrowa
Subject: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
Date: Mon, 25 Jun 2012 23:19:56 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 52
Message-ID: <jsakl4$32n$1@node2.news.atman.pl>
References: <jrs3jv$8or$1@node2.news.atman.pl> <jrt8m2$i13$1@news.task.gda.pl>
<jruo4a$cjj$1@inews.gazeta.pl> <4fe2f547$1@news.home.net.pl>
<jrv3ol$i08$1@inews.gazeta.pl> <js465o$8g5$1@node2.news.atman.pl>
<js77ln$42n$1@inews.gazeta.pl> <js9hrc$vik$1@node2.news.atman.pl>
<js9j88$8v1$1@inews.gazeta.pl> <jsak7l$2pj$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-73-168-50.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1340659172 3159 89.73.168.50 (25 Jun 2012 21:19:32 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Jun 2012 21:19:32 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2456327 pl.rec.foto.cyfrowa:891127
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
news:jsak7l$2pj$1@node2.news.atman.pl...
>
> Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
> news:js9j88$8v1$1@inews.gazeta.pl...
>> On 25/06/2012 12:25, Marcin [3M] wrote:
>>> http://www.iihs.org/research/topics/pdf/r1162.pdf
>>>
>>> In terms of causing harm to car occupants, SUVs have become more similar
>>> to cars when striking cars on both the front and side than they were in
>>> the past, controlling for weight category. Pickups generally still were
>>> more aggressive, particularly for front-to-front crashes. Of note is the
>>> reduction in the SUV rates of Figure 4b, compared with the 2000-01
>>> numbers of Figure 4a.
>>> Czyli mamy to, co w "zwykłych" samochodach, poza tym - tu mój komentaż,
>>> że zmniejszamy szansę na przeżycie tych, których owe SUV-y mogą
>>> potencjalnie trafić.
>>>
>>> Poza tym, pomijając techniczne "bajery" porawiające bezpieczeństwo,
>>> pozostają inne czynniki które (za
>>> http://www.lscp.org.uk/lrsu/www/downloads/publicatio
ns/SUV_report.pdf ):
>>> [...]
>>> Are SUVs more likely than non-SUVs to be involved in collisions?
>>> Small and large SUVs were about 30% less likely to be involved in a
>>> collision than a non-SUV, relative to the number of registered cars.
>>> [...]
>>> Do occupants of non-SUVs have a relatively higher risk of injury in a
>>> collision with an SUV?
>>> Large SUVs are more dangerous to drivers of small cars (no significant
>>> differences were found between the other-car casualty rates for large
>>> SUVs and the other car types).
>>> [...]
>>>
>>> Raport odnosi się do warunków miejskich.
>>>
>>> Czyli: kierowcy suv-ów są właściwie tak samo narażeni jak inni
>>> uczestnicy ruchu, ale ofiary ew. kolizji z nimi - bardziej, czyli tak,
>>> jak przy kolizji z ciężarówką.
>>
>> Tak samo narażeni, czy "30% less likely"? Zdecyduj się może..
>>
>>
> Dlaczego mam się zdecydować?
> Wypadki w warunkach miejskich odbywają się z reguły przy mniejszych
> prędkościach więc...
> Dopowiedz sobie sam.
>
Poza tym, do czego odnosi się "less likely"??? Bezpieczeństwa, czy też
udziału w wypadku wogóle? Odnosi się to do liczby zarejestrowanych pojazdów,
i w sumie nie mówi nic.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.12 00:19 Iguan_007
- 26.06.12 02:36 dominik
- 26.06.12 03:09 dominik
- 26.06.12 04:06 dominik
- 26.06.12 08:22 J.F.
- 26.06.12 11:06 Marcin [3M]
- 26.06.12 12:24 de Fresz
- 26.06.12 12:30 de Fresz
- 26.06.12 12:33 de Fresz
- 26.06.12 15:47 kamil
- 26.06.12 15:47 kamil
- 26.06.12 15:50 kamil
- 26.06.12 16:22 de Fresz
- 26.06.12 16:24 de Fresz
- 26.06.12 16:43 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-16 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-16 Re: Bodnatura BARDZO tanio wyceniła Owsiaka. HAŃBA!
- 2025-01-16 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=