eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody › Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 24 Jun 2012 11:08:16 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <js6ldt$ip2$1@news.task.gda.pl>
    References: <jrs3jv$8or$1@node2.news.atman.pl> <jrt8m2$i13$1@news.task.gda.pl>
    <jruo4a$cjj$1@inews.gazeta.pl> <4fe2f547$1@news.home.net.pl>
    <jrv3ol$i08$1@inews.gazeta.pl> <4fe33768$1@news.home.net.pl>
    <js1dm0$at4$1@inews.gazeta.pl> <js1qhh$lg5$1@news.task.gda.pl>
    <js2pri$3o9$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: lzu117.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1340528893 19234 95.50.150.117 (24 Jun 2012 09:08:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Jun 2012 09:08:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2456027
    [ ukryj nagłówki ]

    dominik wrote:
    > On 2012-06-22 15:04, Marek Dyjor wrote:
    >> kamil wrote:
    >>> Co ciekawsze, winą za sporą część obrażeń autor obarcza pasażerów
    >>> wypadających z samochodu podczas dachowania. Nie trzeba Einsteina,
    >>> żeby połączyć to z niezapiętymi pasami, a nie modelem pojazdu... ;-)
    >> a teraz proste pytanie, jaki samochó sie łątwiej wyraca? stosunkowo
    >> niski zwykły samochód czy wysoki i dość smukły SUV.
    >
    > Wedle jakichśtam testów prawdopodobieństwo wywrotki dla zwykłego auta
    > to ok. 10%, dla SUV od 14% do 25% dla najstarszych i najzawodniejszych
    > konstrukcji, które już dawno się same zbiodegradowały bądź jeżdżą z
    > tablicami zabytków.
    >
    > Wszystko przy tej samej prędkości i manewrze.
    > A teraz sobie pomyśl, że od dłuższego czasu większość aut ma ESP,
    > większość ma wiele lepsze opony, dodatkowo takiego SUV-a trudniej
    > rozpędzić, więc to nie jest takie sobie bezpośrednie porównanie.

    a co ci ESP pomoże gdy pojazd sie wywraca?
    .

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: