    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Jak o?ywi? pena USB?
    Date: Mon, 17 Mar 2014 22:20:59 +0100
    <lg1lua$4qv$1@node1.news.atman.pl> <1bplbp67l8q10$.dlg@badworm.pl>
    <lg2cjq$ila$1@node2.news.atman.pl> <lg2dr4$tha$1@node1.news.atman.pl>
    <lg2emu$kpd$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <lg2p7g$kf$1@node2.news.atman.pl> <lg4506$ljf$1@node1.news.atman.pl>
    <rqvxnxu3txjr$.zhf5quc6mti1$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <q...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <lg4slp$vo1$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <lg76pc$t8s$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    On 2014-03-17 21:39, Jarosław Sokołowski wrote:
    > A co zrobić, gdy normalny nabywca aparatu, który po prostu chce nim
    > robić zdjęcia, sobie to 'swobodnie przekonfiguruje' i nie będzie
    > wiedział jak sprzęt przywrócić do normalności?

    "Zresetuj do ustawień fabrycznych". Usuwanie ficzerów w imie debilizmu
    użytkowników bardzo mi przeszkadza. Nic na to nie poradze.

    > komórka za każdym razem ich nie
    > pyta jak nazwać zdjęcie.

    Nie o to chodzi, już wyjasniłem.

    > Mnie chodzi o literki. Kompresowanie mi nie przeszkadza. Zresztą nie ma
    > przeciez obowiązku kompresowania.

    Jest obowiązek: 8 znakow albo patenty. Tak samo jak z Krymem. Możemy
    nazwać to silną sugestią z ręką na kurku (lub naklejka Windows
    certified, wsio rawno).

    > Jakby mi kamera nadawała takie nazwy plików, to bym ją zwrócił w sklepie
    > w ciągu przepisowych 14 dni. Albo utopił w kiblu. Więc może dlatego?
    > Podejrzewam, że takich jak ja jest więcej.

    Myślę że ie rozumiesz sensu. Możesz sobie zrobić dowolny template.
    Włacznie z ulubionym MOVxxxxx.AVI Ba, masz taki by default.

    > Czyli Bill Gates jest zły, bo ponad trzydzieści lat temu wymyślił
    > sobie system do zapisywania plików na dyskietkach

    Nie. On go nie wymyslił. W ogóle on MS-DOSa nie wymyślił. BASICe pisał
    na Commodore 64 i okolice. Nic dziwnego że wyszło co wyszło.

    >, a który dzisiaj
    > przydał się producentom kamer?

    On sie nie "przydał", on został narzucony jako jedyny działający.

    > Co powinna zrobić "ta firma", żeby
    > to nie była jej wina? Opatentować FAT i zabronić innym używania?

    Przecież to właśnie zrobili.

    > Ale nie od trzydziestu lat.

    Dalej nie rozumiesz żartu. Mineło 30 lat i unikod nie działa. Dlaczego?
    Bo jest popsuty czy ktoś blokuje?

    > Poza tym nie działa, bo krzaki się pojawiają
    > -- o czym już tu pisano (a ja potwierdzam, też widziałem wielokrotnie).

    Dlaczego masz popsute urządzenia z popsutymi systemami operacyjnymi i za
    to płacisz?

    > A ja nie chcę. IMPTZ?

    To masz default. I wszyscy szczęśliwi.