    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Jak o?ywi? pena USB?
    Date: Sun, 16 Mar 2014 20:05:16 +0100
    <lg1lua$4qv$1@node1.news.atman.pl> <1bplbp67l8q10$.dlg@badworm.pl>
    <lg2cjq$ila$1@node2.news.atman.pl> <lg2dr4$tha$1@node1.news.atman.pl>
    <lg2emu$kpd$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <lg2p7g$kf$1@node2.news.atman.pl> <lg4506$ljf$1@node1.news.atman.pl>
    <rqvxnxu3txjr$.zhf5quc6mti1$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <q...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    On 2014-03-16 19:44, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Przy obecnych zastosowaniach, to nawet długie nazwy by można było sobie
    > odpuścić.

    Nie dalej jak miesiąc temu gadałem z człowiekiem który twierdził, że
    czasy MS-DOSa były lepsze - człowiek musiał się 10x zastanowić nad
    poprawną nazwa pliku bo 8 znaków. A teraz Panie? Rozspasanie i
    dziadostwo, pliki można ponazywać czytelnie, dowolnie, powkładać w
    katalogi. Straszne doświadczenie, fakt posiadania *możliwości* jest
    przerażający dla wielu osób.

    Mój aparat generuje IMGxxxx.JPG zamiast:
    a) sortować zgodnie z lokalizacją GPS czy datą w katalogach
    b) zmieniać nazwę w zalezności od upływu czasu aby mozna było całe
    zdarzenia łatwo odróżnić
    c) nazywa pliki tak samo a odrózniać rozszezeniem
    d) przekręca sie przy 9999 co oznacza że nie mam chronologicznie po nazwie
    e) nie ma wbudowanego żadnego managera plików poza żałosnym "usuń"
    f) wymusza duże litery, bo ludzie ślepi są
    g) po ilustam zdjęciach tworzy nowy katalog - ni w pięć ni w dziewięc

    I mamy 201x rok a technologia jak z CP/M. Częśc z tych ograniczeń wynika
    zapewne wprost że nikt z programistów nawet z pistoletem przy glowie nie
    ma ochoty na grzebaniu w żałosnym vfat.