  • Data: 2014-03-17 17:01:18
    Temat: Re: [OT] Jak o?ywi? pena USB?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-03-16 21:59, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Jest wyjście. Kilka razy spotkałem aparaty i odtwarzacze MP3, z którymi
    > Windows nie chciał w ogóle gadać, jeśli się nie zainstalowało softu
    > z płyty

    Też tęsknisz za TWAIN w aparatach fotoraficznych? uważam że to bylo
    niezwykłe rozwiązanie, mające swoja magię, urok i dawało tyle
    satysfakcji jak już po 10 minutach dałeś radę zassać te pierwsze zdjęcie
    ... Mam coś takiego w mojm A510, to skarb.

    > No ale jakoś rozwiązanie się nie przebiło -- teraz to już wszędzie widzę
    > FAT i usbstorage.

    Ciekawe dlaczego, pewnie dlatego że fat i usbstorage są najlepsz... oh
    wait....

    > No jakoś nie spotkałem nikogo, kto by zrzędził na system plików w kamerach
    > i innych takich.

    Ta odnoga dyskusji pojawiła się po hasle ze 4GB na plik w FAT ogranicza
    czas nagrywania filmów.

    > Podejrzewam, że na całym świecie tylko jeden taki jest.

    Jesli to ja to masz pewność, a potem przez indukcję.