  • Data: 2015-09-12 22:22:05
    Temat: Re: [OT] Duża kasa i kiepski wynik - dlaczego?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-09-12 21:59, AK wrote:
    > Jak na "nadetego bufona" to jestes dosc niepewny siebie.

    Nie, chce widzieć jak to wygląda na zewnątrz. Każdy flame, nawet tak
    nieslychanie glupi jak ten, powinien zakończyc się podsumowaniem innego
    usera z gatunku "dwa glupki rozmawiają do pierdołach".

    > Ano owszem. Byl i w pelni polski komputer w wersji przenosnej. Zwal sie
    > K202

    To nie byla Odra. Innowacyjny, owszem, ale to nie byla Odra. Choćby z
    powodu braku pamięci masowej w tej "przenośnej" wersji.

    > No na mily Bog przeciez to ty zaczales porownywac Odre do PCtopw,
    > i zdyskretyzowales ja podstawie swych wydumanek (chodzilo o gorke
    > rozzradowa).

    Problemem górki jest lagcy hardware sterujący istotnym obiektem
    przemysłowym. PC nie miał i nie powinien być uzyty tam jako alternatywa,
    choć przypuszczanie czas ewentualnej naprawy byłby wtedy nieskończenie
    krótszy.

    > Ja Ci tylko udowadniam, ze nie tylko pierwsze PCty (XP) ale nawet ATki
    > tejze Odrze nie dorownywaly nie tylko softwareowo (bo tu byla zupelna
    > plaza),

    Nie rozumiem po co udowaniasz rzeczy oczywiste.

    > ale rowniez _sprzetowo_. O tym nie miales zielonego pojecia - widac to z
    > dyskusji.

    Nie. Upłynelo wiele lat i okazało się ze sprzet nie ma już żadnego
    znaczenia. Pecety przechodzily wiele ewolucji i mimo tego mamy ciągłość
    z ZX-Spectrum, nikomu juz nie potrzebną i bardzi przeszkadzającą.
    Systemy operacyjne typu unix, ktore swoją droga sprzedawał MS, były by
    konkurencyjne w stosunku do "mainframe" głównie dlatego że większośc
    zastosowań wcale cech mainframe nie potrzebowała. I nikt tych unixow
    wtedy nie potrzebował. Każdy "profesjonalista" w tamtych czasach
    zazwyczaj siedzial przed Norton Commanderem kopiujac pliki z lewa na
    prawo i uważając że jest cutting edge. I wiesz co, mieli rację. Nikogo
    nie interesują mainframe. Ma byc szybko, tanio i działać. Nawet jesli to
    gówniany CP/M dla niepoznaki nazywany systemem operacyjnym.

    > Widzisz, a taka Odra tak jak pisalem byla od poczatku dobrze
    > zaprojektowana.

    Nikt nie twierdzi inaczej.

    > Podobnie jak Simula w stosunku do C++.

    Zgadza sie, C++ jest chaotyczny. Nikt nie twierdzi inaczej.

    > Czlowieku, przy byle problemie rozkroju mailes takie ilosci danych
    > ze nawet dzisiejsze PC-ty z mega pamiecia mialy by z tym klopot.

    Więc na milion procent nie dało się ich rozwiązać na Odrze z 40MB
    dyskiem na swapa. Sorry.

    > Nie rozumiem ? Co to ma do Odry ?

    Też chciałbym wiedzieć po co przytoczyłeś tą fizykę a potem zgrabnie
    wyciąłeś udając greka.

    > Co smierdzi ? Mature udalo mi sie zdac. Mam swiadkow.

    Nie przypuszczam aby wyklady z fizyki ciala stalego były dostepne w
    szkołach średnich. Chyba że jako wolni studenci ale to przeczy
    *obowiązkowym* wykładom z socializmu. Czyli, coś ściemniasz.